افتتاح فاز اول استادیوم چغابهرام، استادیوم قدیمی تکمیل می گردد

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، حسین کریمی در حاشیه شورای ورزش دورود در سخنانی، گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان مطرح و آنالیز شد.

افتتاح فاز اول استادیوم چغابهرام، استادیوم قدیمی تکمیل می گردد

وی با بیان اینکه در این شهرستان دو پروژه مهم ورزشی وجود دارد که سال ها باقی مانده است، گفت: جوانان شهرستان انتظار دارند که هر چه سریع تر این دو پروژه معین تکلیف شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پروژه تختی و ورزشگاه قدیمی شهر دورود یک سری کارها در گذشته برای تکمیل و بهینه سازی آن در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این اقدامات با تاخیر روبرو گردیده بود که از پیمانکار خواسته شد سریع تر پروژه را به اتمام برساند.

کریمی، توضیح داد: این پروژه قرار بود که در خرداد ماه سال 98 طبق برنامه به بهره برداری برسد که از پیمانکار خواسته شد به گونه ای برنامه ریزی نمایند که این پروژه طی ایام دهه فجر تکمیل گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورزشگاه چغابهرام در شهرستان دورود نیز، گفت: این پروژه حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما به دلیل مشکلات مالی تعطیل گردیده بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از سال گذشته پیگیری فعال شدن این پروژه از سوی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین وزیر... اجرا شده است، اضافه کرد: این پروژه بنا بود که سال جاری آغاز گردد و در سال 98 به بهره برداری برسد که را با تغییر برنامه زمانبندی و جابجایی اعتبارات، فاز اول آن شامل زمین چمن، نور، پیست دو و میدانی، رختکن، سرویس بهداشتی تا دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

کریمی، توضیح داد: همچنین در این فاز برای دو هزار و 500 نفر تماشاچی سکو احداث خواهد شد و کوشش این بوده که در اوایل سال 98 به بهره برداری برسد.

وی، تاکید نمود: در مجموع تا هفته دولت سال 98 کل پروژه کامل و بهره برداری می گردد، اما قسمت ورزشی آن تا دهه فجر در اختیار جوانان و ورزشکاران این شهرستان قرار داده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 15

به "افتتاح فاز اول استادیوم چغابهرام، استادیوم قدیمی تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح فاز اول استادیوم چغابهرام، استادیوم قدیمی تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید