افزایش اعضای کانال و گروه با ممبرزگرام

به گزارش مجله شرقیا، شبکه های اجتماعی شاید مهم ترین پدیده دو دهه اخیر در دنیا باشند؛ بستری که به وسیله آنها می توان محتوای متنوعی از قبیل متون، عکس ها یا ویدئوکلیپ هایی را که اغلب زمان محدودی برایشان درنظر گرفته می گردد با دوستان یا دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت.

افزایش اعضای کانال و گروه با ممبرزگرام

اما علاوه بر بروز جنبه های اجتماعی کاربران در این فضای مجازی، علت اصلی فراگیرشدن شبکه های اجتماعی را می توان امکانات ویژه آنها برای ایجاد یا گسترش کسب وکارها دانست.

پایین بودن هزینه ها، دسترسی همیشگی، امنیت در تبادل وجه، سهولت در ارائه محصولات یا خدمات بدون احتیاج به حضور فیزیکی و ... از ویژگی های منحصربه فرد کسب وکارهای مجازی ای هستند که از بستر شبکه های اجتماعی برای انجام تبلیغات یا کسب درآمد استفاده می نمایند.

طبیعی است که این شرایط باعث به وجود آمدن کسب وکارهایی شده است که به طور تخصصی خدماتی را در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارائه می دهند.

شرکت پیشرو نگاه زرین یکی از همین کسب وکارهاست که به فراوری اپلیکیشن ها یا نرم افزارهای تلفن همراه در بستر اندروید و آی او اِس می پردازد.

مدیرعامل و هم بنیان گذار شرکت پیشرو نگاه زرین در مورد نحوه شکل گیری این شرکت به جام جم می گوید: ما از سال 90 فعالیت مان را در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایلی شروع کردیم و یکی از اولین مجموعه هایی بودیم که در ابتدای رواج این گونه نرم افزارها در کشور، وارد این حوزه شدیم. شرکت پیشرو نگاه زرین در سال 97 به صورت رسمی ثبت شد و تا به امروز بیش از پنج میلیون کاربر منحصربه فرد از مجموعه محصولات ما استفاده نموده اند؛ این محصولات شامل نرم افزارهای تلفن همراه می شوند که ما وبسایت ها و شبکه های اجتماعی را نیز به منظور تبلیغات و معرفی این اپلیکیشن ها، فراوری و بهره برداری می کنیم.

حسن یوسف زاده در ادامه می افزاید: خوشبختانه در سال های اخیر، تعدادی از نرم افزارهای ما در کافه بازار و گوگل پِلِی جزو 10 اپلیکیشن برتر بوده اند و حتی در گوگل پلی، در بخش جست وجوی دنیای نیز در رده دهم اپلیکیشن هایی قرار گرفته است که بیشترین تعداد دانلود را داشته اند. اینها در حالی است ما در ابتدای راه فقط دو نفر بودیم که به عنوان شریک، شرکت پیشرو نگاه زرین را راه اندازی کردیم و حالا تعداد اعضای تیم ما به 11 نفر پرسنل رسمی رسیده است. همچنین حدود 500 نفر نیز به طور غیرمستقیم و در بخش بازاریابی در حال همکاری با مجموعه ما هستند.

با مِمبِرزگرام بیشتر آشنا شوید

به گفته برزو بسطایی، رئیس هیأت مدیره شرکت پیشرو نگاه زرین، یکی از محصولات این شرکت که در حوزه شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار مِمبِرزگرام نام دارد. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از یک ونیم میلیون بار به وسیله درگاه های مختلفی مانند کافه بازار، مایکِت و گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

او در ادامه می گوید: ما در بخش کسب درآمدهای ارزی به وسیله ممبرزگرام نیز بسیار خوب عمل نموده ایم و با وجود تحریم های ناجوانمردانه ای که به ویژه در زمینه اپلیکیشن های اندرویدی علیه کشورمان جریان دارد، با یاری ایجاد پنل های گوگل پلی به وسیله واسطه هایی که در کشورهای دیگر داریم، پیروز به دور زدن این تحریم ها شده ایم. در حال حاضر بیشترین کاربران بین المللی ممبرزگرام از کشورهای هند، اندونزی و ازبکستان هستند.

این کارآفرین می افزاید: ممبرزگرام با هدف ارائه هرنوع خدماتی که کاربران در حوزه شبکه های اجتماعی احتیاج دارند، طراحی و ساخته شده است. معرفی کانال ها و گروه های تلگرامی که در بخش هایی مانند خبر، ورزش، سیاست، فرهنگ، اجتماع و ... فعالیت می نمایند از یک سو و انجام تبلیغاتی که در قالب تبادل لینک در تلگرام صورت می گیرد از سوی دیگر، محدوده کلی فعالیت ممبرزگرام را تشکیل می دهند؛ اما اصلی ترین کاربرد این اَپ، ایجاد ارتباط بین کاربران تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی، با صاحبان کسب وکارهایی است که در بستر همین شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام فعالیت می نمایند تا از این طریق جذب مخاطب و در نتیجه میزان فروش آنها افزایش چشمگیری پیدا کند.

برنامه های تعیین شده برای ادامه راستا

هم بنیان گذار شرکت پیشرو نگاه زرین، در مورد برنامه های آینده این مجموعه می گوید: به لطف الهی در یکی دو سال اخیر تعداد کاربران خارجی و متعاقب آن، شمار خریدهای خارج از کشور ما رشد بسیار خوبی داشته و از کاربران داخلی پیشی گرفته است؛ همین موضوع در کنار تعداد زیادی از کاربران هندی و اندونزیایی که در حال استفاده از محصولات ما هستند، باعث شده است هسته مدیریتی ما، تأسیس دفتر در یکی از کشورهای همسایه را مدنظر قراردهد. این کار باعث می گردد امکان استفاده از خدمات پشتیبانان و توسعه دهندگان چندزبانه برایمان میسر گردد و به این ترتیب بتوانیم دامنه خدماتمان را بیش از پیش گسترش دهیم.

بسطایی ادامه می دهد: یکی دیگر از چشم اندازهای ما ورود به بازار کشورهای آمریکای جنوبی است؛ طبق تحقیقاتی که تیم ما در این خصوص انجام داده است، متوجه شدیم در کشورهای جنوبی قاره آمریکا و همچنین در کشورهای حوزه دریای کارائیب، شناخت چندانی از محصولات و خدمات نرم افزاری آسیا و به ویژه ایران وجود ندارد. ما این منطقه از دنیا را به عنوان یک بازار بالقوه مستعد برای محصولات مان می دانیم و کوشش می کنیم در سال های آینده بتوانیم در عرصه نرم افزاری این کشورها نیز وارد شویم.

مزایای رقابتی ممبرزگرام

مدیرعامل پیشرو نگاه زرین، درباره ویژگی های منحصربه فرد اپلیکیشن ممبرزگرام می گوید: یکی از عوامل پیروزیت ما، قدمتی است که داریم و همچنین تجربه ای است که در طول سال های فعالیت در این حوزه کسب نموده ایم. به هرحال آشنایی با تمام زوایا و زیر و بَم کار در زمینه نرم افزارهای تلفن همراه، امتیاز بزرگی محسوب شده و باعث ایجاد فزونی در عرصه رقابت می گردد.

یوسف زاده در ادامه تصریح می نماید: یکی دیگر از ویژگی های مجموعه پیشرو نگاه زرین، امکانی است که درخصوص دور زدن تحریم های شدید نرم افزاری داریم؛ معمولا بیشتر شرکت هایی که در سال های اخیر قصد ورود به این حوزه را داشته اند، به دلیل در اختیار نداشتن زیرساخت های لازم برای مدیریت اوضاع ناشی از تحریم ها، نتوانسته اند در عرصه اپلیکیشن های موبایلی دوام بیاورند و از گود خارج شده اند. سازوکار مورد احتیاج برای دور زدن تحریم ها، شامل تهیه حساب کاربری گوگل می گردد که خودش مستلزم ارتباط داشتن با افراد واسط در خارج از کشور و همچنین امکان تأیید حساب است.

راستاهای ارتباط با پیشرو نگاه زرین

سایت: www.pnxteam.ir

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: pnx.team@

تماس: 06633432205

فکس: 6815144312

آدرس: لرستان، خرم آباد، کیلومتر پنج جاده خرم آباد- تهران، پردیس دانشگاهی کمالوند، ورودی دانشگاه لرستان، معبر آخر، پارک علم وفناوری لرستان

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1647

به "افزایش اعضای کانال و گروه با ممبرزگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعضای کانال و گروه با ممبرزگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید