افتتاح کارخانه 5.5 میلیار دلاری تسلا در آلمان (تور آلمان)

به گزارش مجله شرقیا، ایلان ماسک، میلیاردر مشهور، روز سه شنبه در جریان افتتاح کارخانه خود در آلمان روی صحنه رونمایی خودرو پایکوبیید. کارخانه تسلا، یک کارخانه 5.5 میلیارد دلاری است.

افتتاح کارخانه 5.5 میلیار دلاری تسلا در آلمان (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک پست، شاید یکی از مهمترین علت های شادی ایلان ماسک از این افتتاحیه، این باشد که این رویداد به علت مقاومت محلی بعضی مقامات دولتی و فعالان محیط زیستی ماه ها به تعویق افتاده است.

ماسک اولین خودرو های تسلا مدل Y را به 30 مشتری با حضور در مراسمی که شروع فراوری آنچه شرکتش Gigafactory برلین نامیده است، ارائه کرد.

ماسک در این مراسم گفت: این یک روز عالی برای کارخانه است. وی اضافه کرد که این افتتاحیه گام دیگری در جهت آینده ای پایدار است.

تسلا در ابتدا می خواست فراوری خود را در سال 2021 شروع کند، اما فعالان محیط زیست محلی، شروع آن را متوقف کردند و نگرانی هایی را در خصوص تأثیر بالقوه آن بر آب آشامیدنی محلی، جنگل ها و حیات وحش ایجاد کردند.

مقامات آلمانی تایید نهایی را برای شروع فراوری کامل تسلا در اوایل ماه جاری صادر کردند، تا زمانی که این شرکت به الزامات مربوط به استفاده از آب، آلودگی هوا و سایر مسائل زیست محیطی پایبند باشد.

هر چند که بعضی از فعالان ورودی کارخانه را در مراسم افتتاحیه مسدود کردند، در حالی که بعضی دیگر یک جاده محلی را مسدود کردند و ترافیک را برای ساعت ها پس از این رویداد متوقف کردند، حرکات پایکوبی ماسک برای هواداران تسلا تعجب آور نبود. این میلیاردر عجیب و غریب قبلاً مهارت های خود را هنگامی که تسلا در سال 2020 کارخانه فراوری خود را در شانگ های افتتاح کرد، به نمایش گذاشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2189

به "افتتاح کارخانه 5.5 میلیار دلاری تسلا در آلمان (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کارخانه 5.5 میلیار دلاری تسلا در آلمان (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید