افشای تاریخ معرفی سامسونگ از گلکسی S11، پرچمدار آینده خود

به گزارش مجله شرقیا، به تازگی منبعی تاریخ معرفی رسمی گلکسی S11، پرچمدار آینده سامسونگ را در فضای مجازی افشا نموده است.

افشای تاریخ معرفی سامسونگ از گلکسی S11، پرچمدار آینده خود

به گزارش خبرنگار ، ما هنوز اطلاعات زیادی درباره پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S11 نداریم، اما می دانیم که این گوشی چه زمانی معرفی می گردد. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره این دستگاه، گلکسی S11 در تاریخ 18 فوریه معرفی شده و هواداران سامسونگ را با خود آشنا می نماید.

صحت تاریخ معرفی رسمی گلکسی S11

اگر برای شما سوال شده است که این تاریخ از کجا برای اولین بار منتشر شده باید بگوییم که این تاریخ توسط منبعی که با یکی از خبرگزاری های دنیای فناوری صحبت می نماید، مطرح شده است؛ اگرچه این سایت می گوید به اندازه کافی در منبع این اطلاعات اطمینان ندارد تا بتواند ما را از تاریخ گفته شده مطمئن کند. البته دانستن این تاریخ خیلی برای بسیاری از افرادی که به دنیای فناوری علاقه مند هستند، مهم است در نتیجه باید دید که چه زمانی می توان از آن اطمینان صد در صد پیدا کرد.

آنالیز جامع کیفیت دوربین سه پرچمدار معرفی شده در تابستان

آیا 18 فوریه برای معرفی گلکسی S11 امکان پذیر است

با تمام این تفاسیر می توان 18 فوریه را یک تاریخ کاملا باورپذیر دانست، زیرا اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ گلکسی S10 را در 20 فوریه امسال معرفی کرد و در تاریخ 25 فوریه سال قبلش همین اتفاق برای گلکسی S9 افتاد. در نتیجه معرفی این گوشی در ماه فوریه آن هم روز های میان این ماه، کاملا امکان پذیر است.

البته نباید این مسئله را فراموش کنیم که با وجود این که گوشی های گلکسی S اکثر در این بازه زمانی معرفی شده اند، برخی از دستگاه های قدیمی تر در ماه های دیگری به هواداران نشان داده شدند. تقریبا این اتفاق برای آن دسته از گوشی ها در اوایل هر سال اتفاق می افتاد. شایان ذکر است که اگر این تاریخ درست باشد، این بدان معناست که سامسونگ گلکسی S11 قبل از MWC 2020 (نمایشگاه تجاری بزرگ موبایل در اواخر فوریه) معرفی می گردد. منبعی که تاریخ این اتفاق را فاش نموده در بخشی از این مطلب افزوده است که این اتفاق در رویدادی در سانفرانسیسکو رخ خواهد داد.

این هم تعجب آور نخواهد بود. سامسونگ گاهی اوقات از MWC برای پرده برداری از پرچمداران استفاده می نماید، اما نه همواره برای مثال گلکسی S10 در آن جا رونمایی نشد. به هر حال ما تاکنون این اطلاعات و گمان ها را در دست داریم، باید برای به دست آوردن جرئیات دیگر مدت زمانی بیشتری منتظر بمانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 468

به "افشای تاریخ معرفی سامسونگ از گلکسی S11، پرچمدار آینده خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تاریخ معرفی سامسونگ از گلکسی S11، پرچمدار آینده خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید