افشای مشخصات ساعت هوشمند ویژه ورزشکاران Dizo

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران، دو مدل نو از ساعت های شرکت Dizo به زودی در هند عرضه خواهند شد. این دو مدل Dizo Watch 2 و Dizo Watch R نام دارند که مدل اول ویژه ورزشکاران ساخته شده است و مدل دوم، یک مدل به نسبت مقرون به صرفه قیمت است. به احتمال فراوان این ساعت های هوشمند تا سرانجام ژانویه در کشور هند عرضه خواهند شد.

افشای مشخصات ساعت هوشمند ویژه ورزشکاران Dizo

به گزارش خبرنگاران، برند دیزو یک برند سبک زندگی است که زیر نظر شرکت Realme فعالیت می نماید. شرکت دیزو به آرامی سبد محصولات خود را در تقسیم بندی هایی مانند صدا، ساعت های هوشمند، گوشی های خاص و موارد دیگری ازین دست توسعه داده است. بسیاری از محصولات دیزو همان محصولات Realme هستند که فقط نام تجاری آن ها تغییر نموده است. اخیرا این شرکت به جز چند هدفون TWS، محصولات زیادی عرضه ننموده است؛ اما احتمالا این رویه به زودی تغییر می نماید. افشاگر سرشناس دنیای فناوری، Mukul Sharma، به سایت 91mobiles اطلاع داده است که شرکت دیزو به زودی از دو ساعت هوشمند تازه در هند رونمایی خواهد نمود. با این که از نام های تجاری و جدول زمانی راه اندازی آن ها آگاهی پیدا نموده ایم، معینات سخت افزاری آن ها در حال حاضر ناشناخته است؛ اما به احتمال زیاد، زمان زیادی طول نمی کشد تا اطلاعات بیشتری در خصوص این ساعت های هوشمند به دست آوریم.

شرکت دیزو میخواهد دو ساعت هوشمند تازه را در هند عرضه کند یکی نسخه ورزشی ویژه Dizo Watch 2 و دیگری Dizo Watch R. این ساعت ها نهایتا تا خاتمه ژانویه 2022 در هند در دسترس خواهند بود، ولی باید مانند سایر محصولات این شرکت منحصراً به وسیله فروشگاه اینترنتی Flipkart به فروش برسند. نسخه ویژه ورزشکاران Dizo Watch 2 همانطور که از نام آن پیداست یک مدل ساعت اسپرت از سری Dizo Watch 2 خواهد بود و ظاهر اسپرت آن متفاوت از نسخه استاندارد است. بند و صفحه نمایش ساعت احتمالا با طراحی سفارشی عرضه خواهد شد. بعلاوه می توان حدس زد این ساعت احتمالا دارای گزینه های ردیابی بیشتر و سایر ویژگی های اختصاصی برای علاقه مندان به ورزش باشد.

اطلاعات ما در خصوص Dizo Watch R زیاد نیست. ولی احتمالا این ساعت یک سری تازه از دیزو است که قیمت ارزان ای دارد. با این حال هنوز معین نیست که آیا این ساعت های هوشمند کاملاً تازهند یا همان محصولات Realme هستند که فقط نامشان تجاریشان تغییر نموده است. متأسفانه، در حال حاضر هیچ جزئیات فنی در خصوص این ساعت های هوشمند معین نیست، اما احتمالا پیش از عرضه رسمی آن ها باز هم اطلاعات تازهی آشکار خواهد شد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1937

به "افشای مشخصات ساعت هوشمند ویژه ورزشکاران Dizo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات ساعت هوشمند ویژه ورزشکاران Dizo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید