امارات مدارک مربوط به زنده بودن شاهزاده لطیفه را ارائه دهد

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، لیز تروسل سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام نمود که مقامات اماراتی باید ثابت نمایند که شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم دختر حاکم دبی زنده است.

امارات مدارک مربوط به زنده بودن شاهزاده لطیفه را ارائه دهد

وی اضافه نمود: ما از مقامات امارات می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره شرایط شاهزاده لطیفه و مدارک مربوط به زنده بودن او ارائه دهند.

تروسل تاکید نمود: مسئولان سازمان ملل با دیدن ویدئوهای منتشر شده، نگران شرایط سلامتی لطیفه هستند.

به همین دلیل، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس، روز چهارشنبه در واکنش به فیلم ویدئویی که از سوی بی بی سی درباره یکی از دختران حاکم دبی منتشر شده، خواهان آن شد که این کشور مدارکی را درباره زنده بودن شاهزاده لطیفه ارائه کند.

به تازگی یک فایل ویدئویی منتشر شده است که در آن لطیفه بنت محمد آل مکتوم، یکی از دختران حاکم دبی در آن می گوید: من این فیلم را در حمام گرفته ام چون اینجا تنها جایی است که من می توانم در آن را قفل کنم. من مثل یک گروگان در ویلایی که به زندان تبدیل شده بازداشت هستم.

او اضافه نمود: نیروهای پلیس به من خبر دادند که من همه عمرم در زندان خواهم ماند و دیگر خورشید را نخواهم دید. من هر روز نگران جان و سلامتی ام هستم. این ویلا در محاصره نیروهای پلیس است و سه نیروی پلیس خارج ویلا و دو نیرو هم در داخل آنجا را کنترل می نمایند.

شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم می گوید زمانی که قصد داشت فرار کند، کماندوها او را با دارو بیهوش کردند و به محل نگهداری اجباری اش در دبی برگردانند.

وی در سال 2018 کوشش کرد با یاری یک مقام اطلاعاتی سابق فرانسه که در قایقی منتظر او بود به وسیله دریا از امارات فرار کند، اما نیروهای کماندو او را در سواحل هند بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1542

به "امارات مدارک مربوط به زنده بودن شاهزاده لطیفه را ارائه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات مدارک مربوط به زنده بودن شاهزاده لطیفه را ارائه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید