امتحانات شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کنسل شد ، کلاس ها در مدارس این 4 شهرستان حضوری است

به گزارش مجله شرقیا، آموزش و پرورش شهر تهران از منتفی شدن برگزاری آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای دوشنبه و سه شنبه اطلاع داد.

امتحانات شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کنسل شد ، کلاس ها در مدارس این 4 شهرستان حضوری است

به گزارش خبرنگاران، آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه ای گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای مرکز، آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر به صورت مجازی برگزار می گردد.

گفتنی است، عوامل اجرایی (مدیر و معاونان) در مدرسه حضور دارند و معلمان از منزل می توانند در فضای مجازی تدریس نمایند. بعلاوه کودکستان ها و پیش دبستانی ها تعطیل هستند.

بر اساس این اطلاعیه، آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش های حضوری برگزار نمی گردد و تاریخ اجرای این آزمون ها متعاقباً اعلام خواهد شد. بدیهی است امتحانات در ایام حضوری مدارس متوسطه، طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.

گفتنی است، با توجه به تداوم آلودگی هوا در مرکز و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و بنابر اعلام استانداری تهران، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه در روزهای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن غیر حضوری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2182

به "امتحانات شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کنسل شد ، کلاس ها در مدارس این 4 شهرستان حضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کنسل شد ، کلاس ها در مدارس این 4 شهرستان حضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید