انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت گیری حادثه آفرید

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/قزوین رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت گیری حادثه آفرید

مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به حادثه رخ داده، شرح داد: کپسول گاز یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه سی ان جی خلیج فارس واقع در کیلومتر پنج جاده قزوین- بویین زهرا منفجر و حریق رخ داد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری اضافه نمود: این حادثه در ساعت 17: 09 دقیقه عصر امروز به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ایستگاه شماره سه قزوین به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو به همراه خانواده برای سوخت گیری وارد جایگاه می شوند که سرنشین آن در هنگام سوخت گیری از خودرو خارج نمی شود و در هنگام سوخت گیری، کپسول گاز این خودرو به دلایل نامعلومی منفجر می شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تأکید کرد: خودروی مذکور پس از انفجار به طور کامل متلاشی شده، در این حادثه متأسفانه یک خانم 26 ساله که سرنشین خودرو بود در دم جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شد.

وی بابیان این که علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، اضافه نمود: سرنشینان و رانندگان خودرو در هنگام سوخت گیری از ماشین خارج و از آن فاصله بگیرند تا شاهد حوادثی از این قبیل نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 626

به "انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت گیری حادثه آفرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت گیری حادثه آفرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید