انهدام پهپادهای تروریست ها در نزدیکی پایگاه روسی حمیمیم در سوریه

به گزارش مجله شرقیا، مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه از منهدم شدن دو هواپیمای بدون سرنشین گروه های تروریستی توسط سامانه های پدافند هوایی روسیه در حوالی پایگاه هوایی حمیمیم اطلاع داد که از استان ادلب به پرواز درآمده بودند.

انهدام پهپادهای تروریست ها در نزدیکی پایگاه روسی حمیمیم در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دریادار الکساندر شربیتسکی رئیس مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه شب گذشته گفت که سامانه های پدافند هوایی روسیه، چند فروند هواپیمای بدون سرنشین را در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم این کشور در خاک سوریه، منهدم کردند.

این مقام نظامی گفت: در تاریخ 22 ژوئن (دوم خرداد ماه)، حدود ساعت 10:30 شب، سیستم های پدافند هوایی روسیه چند فروند هواپیمای بدون سرنشین را نزدیکی منطقه پایگاه هوایی حمیمیم روسیه و منطقه مسکونی جبلا در استان لاذقیه سوریه شناسایی کردند. آتش سامانه های پدافند هوایی روسیه و سوریه دو دستگاه از این پهپادها که به گروه های تروریستی تعلق داشت را هدف قرار داده و منهدم کردند.

به گفته وی، این حمله پهپادی تروریستها هیچ تلفات و خسارتی به پایگاه حمیمیم وارد نکرده است.

دریادار شربیتسکی اضافه کرد: با استفاده از دستگاه های کنترل شخص شده است که پهپادهای به پرواز در آمده شده از قلمروی تحت کنترل گروه های مسلح غیرقانونی در منطقه کاهش تنش ادلب صورت گرفته است.

اطلاعات مربوط به این حمله به وسیله کانال های مشترک برای آنالیز این حادثه و انجام اقدامات لازم به منظور از بین بردن تهدیدات تروریستی به طرف ترکیه ای ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1099

به "انهدام پهپادهای تروریست ها در نزدیکی پایگاه روسی حمیمیم در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام پهپادهای تروریست ها در نزدیکی پایگاه روسی حمیمیم در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید