ایجاد اداره پست در شهر سهند از ضروریات این شهر است

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، نظامی ظهر امروز در دیدار با پوربزرگ مدیرکل پست استان از ضرورت ایجاد اداره پست شهر سهند گفت .

ایجاد اداره پست در شهر سهند از ضروریات این شهر است

نظامی در این دیدار با اشاره به طرح های توسعه ای شهر جدید سهند و گسترش شهر در 5 فاز و استقرار جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر لزوم توسعه خدمات شهری و دولتی در این شهر را خاطر نشان شد و افزود: با وجود ظرفیت بالای رشد و توسعه ای شهر و نیز جمعیت سیال این شهر ارائه خدمات پستی در این شهرلازم است.

نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه جغرافیایی شهر سهند بر لزوم پلاک کوبی کد پستی در این شهر تاکید داشته و افزود: شهرداری سهند نهایت همکاری و تعامل را در بحث آدرس و نشانی و نیز طرح پلاک کوبی را با پست استان خواهد داشت.

پوربزرگ نیز ضمن ارائه گزارش چهار ماهه پست استان با اشاره به شعار سال پستی همیشه و همه جا با پست ایران خاطر نشان شد شبکه پستی کشور با گستره وسیع در دورترین روستاها و نقاط تماس در حال خدمت رسانی به مردم است. پست استان نیز با توجه به توسعه شهری سهند اقدام به تملک مکانی جهت ساخت اداره پست سهند نموده که با تامین اعتبارات لازم درآینده نزدیک شاهد افتتاح اداره پست سهند خواهیم بود .

پوربزرگ با اشاره به لزوم احصای آدرس در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر پلاک کوبی کد پستی را در سهند یادآور شده و افزود: با تشکیل جلسات کارشناسی طرح پلاک کوبی شهر سهند هم زمان با هفته دولت آغاز خواهد شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 7

به "ایجاد اداره پست در شهر سهند از ضروریات این شهر است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایجاد اداره پست در شهر سهند از ضروریات این شهر است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اداره پست در شهر سهند از ضروریات این شهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید