خیالمان برای المپیک پاریس راحت تر است، جوانترین تیم آسیا بودیم

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، کاروان تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب اسم قهرمانی در مسابقات آسیا - به میزبانی ژاپن- امروز سه شنبه به تهران بازگشت.

خیالمان برای المپیک پاریس راحت تر است، جوانترین تیم آسیا بودیم

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بعد از بازگشت تیم ملی گفت: کسب اسم قهرمانی به وسیله تیم خوب، جوان و مقتدر ایران را تبریک می گویم. این قهرمانی نوید می دهد والیبال ایران برای لیگ ملت ها و مسابقات قهرمانی دنیا با برنامه ریزی خوب و میدان دادن به کادر فنی روزهای بهتری خواهد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال که با شبکه خبر تبادل نظر می کرد، در مورد قهرمانی با بهروز عطایی سرمربی ایرانی تاکید نمود: این قهرمانی یک شبه به دست نیامده است. والیبال ما در رده نوجوانان و جوانان قهرمان دنیا شد و تعدادی از نفرات همان تیم به تیم ملی بزرگسالان اضافه شدند.

داورزنی اظهار داشت: بعد از آن کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون والیبال تصمیم گرفت میدان را به بازیکنانی بدهد که عضو تیم جوانان بودند و آنها را در کنار تعدادی از بازیکنان بزرگسال که در المپیک بودند، قرار بدهند. این فرصتی بود تا هم کادر فنی را محک بزنیم و هم تیم جوانمان را.

رئیس فدراسیون والیبال یادآور شد: تیم ما بین 17 تیمی که در مسابقات جام ملت ها بودند هم جوان ترین و هم بلندقدترین تیم بود. این نوید می دهد برای المپیک بعد -2024 پاریس- با خیال راحتتر می توانیم روی بازیکنان سرمایه گذاری و با برطرف نقاط ضعف شرایط بهتری فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1817

به "خیالمان برای المپیک پاریس راحت تر است، جوانترین تیم آسیا بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیالمان برای المپیک پاریس راحت تر است، جوانترین تیم آسیا بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید