بازسازی Sam &ampamp Max: The Devils Playhouse ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله شرقیا، استودیوی Skunkape Games تاریخ انتشار بازی Sam and Max: The Devils Playhouse Remastered را اعلام نموده که یک نوع بازسازی از سومین فصل سری بازی های ماجراجویی سم و مکس است.

بازسازی Sam &ampamp Max: The Devils Playhouse ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

سم و مکس زندگی خود را به عنوان شخصیت هایی که استیو پورسل (Steve Purcell)، انیماتور آمریکایی، در جوانی خلق نموده بود آغاز کردند و بعدها در سال 1987 در یک مجموعه کتاب کمیک حضور یافتند. این زوج محقق در سال 1993 بازی Sam and Max Hit the Road را از شرکت لوکاس آرتز (LucasArts) را دریافت کردند که یک ماجراجویی کلاسیک اشاره و کلیک و یکی از برترین بازی های ساخته شده بر اساس این دو شخصیت بود.

معروفیت Hit the Road باعث شد تا انیمیشن و بازی های مختلفی از این دو منتشر گردد. یکی از این بازی ها یک سری اپیزودیک از تل تیل گیمز (Telltale Games) بود. استودیوی Skunkape Games به عنوان تیم سازنده بازسازی بازی گفته شده، متشکل از توسعه دهندگان سابق این سری است که نام آن ها اشاره ای به یکی از شخصیت های بازی نیز است.

داستان بازی از آنجایی آغاز می گردد که مکس به یک اسباب بازی مرموز برخورد می نماید که به او اجازه می دهد نگاهی اجمالی به آینده داشته باشد. اکنون سم و مکس توجه تعداد زیادی از تبهکاران را از سراسر کهکشان برانگیخته اند که برای دستیابی به اهداف خود در پی دستیابی به اسباب بازی های جادویی هستند.

دو فصل اول این سری اپیزودیک در گذشته بازسازی شده و فصل آخر که The Devils Playhouse محسوب می گردد، در 14 آگوست (24 مرداد) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. تریلر منتشر شده خبر از یک بازسازی باکیفیت می دهد و در آن شاهد بخش های مختلفی از داستان و گیم پلی این اثر هستیم.

از آنجایی که احتمالا بسیاری از گیمرها با این سری آشنایی نداشته باشند، شاید این عنوان به میزان ای پیروز باشد که در آینده شاهد حضور کاملا جدیدی از سم و مکس در صنعت بازی باشیم. در هر صورت هواداران احتمالا از تماشا یک فصل کلاسیک از داستان سم و مکس، مسرور خواهند شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2322

به "بازسازی Sam &ampamp Max: The Devils Playhouse ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Sam &ampamp Max: The Devils Playhouse ماه آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید