باشگاه استقلال مربیان جوان خود را حمایت کند، عملکرد اسکوچیچ عالی نه اما خوب بود!

به گزارش مجله شرقیا، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نسل جوانی از مربیان در لیگ برتر راه پیدا کردند و مسئولان استقلال هم باید به مربیان جوان خود فرصت دهد.

باشگاه استقلال مربیان جوان خود را حمایت کند، عملکرد اسکوچیچ عالی نه اما خوب بود!

بیژن ذوالفقارنسب در تبادل نظر با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره عملکرد فنی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: به نظرم تیم ملی عملکرد خوبی داشت. بیشتر بازیکنانی که در میدان حضور داشتند در تیم های پرسپولیس و استقلال بازی می نمایند و از نظر آمادگی بدنی شرایط قابل قبولی داشتند. من فکر می کنم در این بازی تدارکاتی، پیروزی و باخت را نباید حساب کنیم و نتیجه مسابقه ملاک نیست بلکه آن چیزی که اهمیت دارد، دید مربی، نگرش او به بازی و نوع استفاده از بازیکنان است. من عملکرد تیم ملی را در برابر تیم ازبکستان به لحاظ دفاعی و ساختاری قابل قبول می دانم. اگرچه عالی نبود اما عملکرد متوسط رو به بالا داشت.

وی گفت: ما همواره مقابل ازبکستان بازی های سختی برگزار نموده ایم. این تعداد نفرات و تغییراتی که در ترکیب تیم ملی به وجود آمده بود در نهایت خروجی خوبی داشت اما باز هم به معنای تأیید 100 درصد ما نیست. بازی با ازبکستان اولین تجربه اسکوچیچ در تیم ملی بود. شناخت او از بازیکنان، استفاده بموقع از آنها و تعویض های اجرا شده از سوی او نشان داد که می توان به آینده تیم ملی با این سرمربی امیدوار بود. من فکر می کنم در بازی های آینده کم کم تسلط کامل را پیدا می نماید و شناختش از بازیکنان تیم ملی افزایش خواهد یافت.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب لیگ برتر فوتبال، تغییر نسل مربیان است. در حال حاضر می بینید که مربیان جوانی در لیگ برتر حضور دارند و این نشان می دهد که پوست اندازی در بدنه مربیان رخ داده است. خوشبختانه نسل خوبی روی کار آمده است. مربیانی که فوتبالیست های باشگاه خودشان بودند و الان راهنمایی تیم مورد نظر را برعهده گرفته اند. پرسپولیس با یحیی گل محمدی خوب نتیجه گرفته و امیدوارم این اتفاق در استقلال هم رقم بخورد.

ذوالفقارنسب تأکید کرد: استقلال در این چند وقت اخیر شرایط نابسامانی داشت. راهنمایی تیم به مجیدی و نامجومطلق رسیده بود که در لیگ قهرمانان آسیا نامجومطلق عملکرد خیلی خوبی داشت. من فکر می کنم فکری با توجه به اینکه از بدنه باشگاه استقلال است و سال ها در این تیم بازی نموده، می تواند به این تیم یاری کند. او در لیگ یک نتایج خوبی به دست آورده و یکی از بازیکنان بااخلاق استقلال بوده است. قطعاً اگر باشگاه و اهالی استقلال او را حمایت نمایند، با توجه به شناختی که از این تیم دارد، می تواند نتیجه بگیرد. در این میان باشگاه باید به او فرصت دهد و از شرایطی که باشگاه در زمان مجیدی یا نامجومطلق برای آنها به وجود آورد دوری نمایند تا این تیم بتواند به نتیجه مورد نظر برسد.

وی همچنین در خصوص دستیاران فکری در تیم استقلال اظهار کرد: کادر فنی هر تیم هر زمانی می تواند دچار تغییر و تحولات گردد. افرادی که هم اکنون به نام دستیار کنار فکری حضور دارند از خانواده استقلال هستند و می توانند در این شرایط به او یاری نمایند. من فکر می کنم هدف اصلی ارتقای تیم استقلال است و در این شرایط همه باید دست به دست هم دهند تا تیم را از بحران بیرون بیاورند.

4057/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1275

به "باشگاه استقلال مربیان جوان خود را حمایت کند، عملکرد اسکوچیچ عالی نه اما خوب بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال مربیان جوان خود را حمایت کند، عملکرد اسکوچیچ عالی نه اما خوب بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید