باقری: تیم فوتبال امید پتانسیل صعود به المپیک را دارد، دعوایی بین کالدرون و پیروانی نشده است و جاسوس هم نداریم

به گزارش مجله شرقیا، کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تیم فوتبال امید کشورمان با بازیکنانی که در اختیار دارد، می تواند به مسابقات المپیک صعود کند.

باقری: تیم فوتبال امید پتانسیل صعود به المپیک را دارد، دعوایی بین کالدرون و پیروانی نشده است و جاسوس هم نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان پیش از اعزام به تایلند و حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو گفت: خیلی خشنودم که در خدمت تیم امید هستم. به دعوت استیلی من و سایر دوستان آمدیم تا کنار تیم امید باشیم و بتوانیم نه یاری حال، بلکه از نظر روحی به آنها انگیزه بدهیم.

وی ادامه داد: این تیم پتانسیل دارد. بیشتر بازیکنان در لیگ بازی می نمایند و لژیونر هم در جمع آنها حضور دارد. تدارک خوبی هم دیده اند و شرایط شان خوب است. امیدوارم که بتوانند به مسابقات بروند و به المپیک صعود نمایند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بعضی می گویند نباید به این تیم برای صعود به المپیک امیدوار بود و بعضی هم می گویند با توجه به نبودن فشار روی آنها این تیم می تواند پیروز شود، گفت: باید امیدوار باشیم. آن موقع که ما هم بازی می کردیم، امیدوار بودیم. ما نباید این بازیکنان را بی انگیزه کنیم و باید امید بدهیم. حالا تیم هم مسائل خودش را دارد، اما ما امیدواریم که آنها به المپیک صعود نمایند.

باقری در واکنش به این مسئله که این تیم هم خوب حمایت شده است و علاوه بر اختصاص دادن زمین اصلی کمپ تیم ملی وزارت ورزش و جوانان هم یاریی دو میلیاردی به این تیم داشته است، گفت: بله، گفتم که حمایت های خوبی از این تیم شده است و امیدوارم با بازی های خوب خودشان فوتبالدوستان ایرانی را خشنود نمایند.

وی درباره اینکه فوتبال ایران در آسیا همواره مدعی است، اما چرا تیم های ملی و باشگاهی مدت ها به دور از قهرمانی بوده اند و چگونه ما اول آسیا هستیم اما قهرمانی کسب نمی کنیم، گفت: این صندلی ها اسمی است. خودتان گفتید و دوست تان هم گفت که واقعی نیست. ما همواره مسائل مدیریتی را در فوتبال مان داشتیم و این باعث شده در تیم ملی و تیم امید لطمه بخوریم. دعواهای مدیریتی و مربیان به ما ضربه زده است. ما در ایران زندگی می کنیم و همه چیزمان به هم می آید. باید با این واقعیت کنار بیاییم.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره بازی های پیش روی تیم امید که با ازبکستان، کره جنوبی و چین هم گروه است، گفت: شرایط سخت است. امیدها در بازی محبت آمیز قبلی که با ازبکستان داشتند هم شکست خورده بودند. بازی ها سخت است، اما این مسابقات فرق دارد. ان شاءالله با انگیزه بازی نمایند و پیروز شوند.

باقری در واکنش به بعضی خبرها مبنی بر اینکه میان افشین پیروانی و گابریل کالدرون اختلاف وجود دارد، گفت: اول از همه این را بگویم که بعضی رسانه ها نوشتند دعوا شده است، اما واقعیت ندارد. من همواره در تمرین پرسپولیس هستم و بین کالدرون و پیروانی اتفاقی رخ نداده و دعوا یا درگیری لفظی نشده است. همه جا سوءتفاهم وجود دارد که شاید من از حرف کسی خوشم نیاید و این مسائل وجود دارد. این موارد هم به مسائل مدیریتی برمی شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا کالدرون به ایران بازمی شود یا نه، گفت: فعلاً که او در تعطیلات است و اجازه بدهید تعطلات تمام شود.

وی در خصوص اینکه بعضی مطرح نموده اند در تیم پرسپولیس جاسوس و خبرچین بوده است و آیا این موضوع صحت دارد یا نه، گفت: من جاسوسی ندیدم.

باقری درباره این سؤال که آیا مشکل میان کالدرون و پیروانی حل می شود یا نه، گفت: حل می شود. در این بین نقش مدیریت باشگاه خیلی مهم است تا این مسائل را حل و فصل نمایند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه کالدرون هم با انصاری فرد باشگاه مسائلی دارد، یادآور شد: مسائل مربوط به پرداخت دستمزد است که بالاخره باید حل و فصل شود. ما با این مشکل روبرو هستیم و استقلال هم مسائل دارد. در تیم ملی هم مشکل داریم و اینجا همواره از این مسائل بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا خود او پولی از باشگاه دریافت نموده است یا نه، گفت: مسائل برای من هم هست. اگر پول بدهند به ما هم می دهند و اگر ندهند، به ما هم نمی دهند.

باقری در واکنش به حضور امید عالیشاه و آدام همتی در لیست مازاد نیم فصل پرسپولیس گفت: در این چند سال که در پرسپولیس بودم، چه یکی دو سالی که با آقای دایی بودم و چه بعد از آن با برانکو در تیم بودیم یا الان که با کالدرون هستم، نظر من را هم می پرسند و مشورت می کنیم، اما من تصمیم نمی گیرم. تصمیم گیرنده نهایی سرمربی است و آقای کالدرون می داند. لیستی ارائه نشده، اما چند بازیکن را گفته بودند که نمی دانم نظرشان عوض شده است یا نه.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه با ابراز امیدواری نسبت به پیروزیت تیم فوتبال امید کشورمان توضیح داد: حرف خاصی نیست و امیدوارم که شاگردان استیلی نتیجه بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 708

به "باقری: تیم فوتبال امید پتانسیل صعود به المپیک را دارد، دعوایی بین کالدرون و پیروانی نشده است و جاسوس هم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: تیم فوتبال امید پتانسیل صعود به المپیک را دارد، دعوایی بین کالدرون و پیروانی نشده است و جاسوس هم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید