برانکو: گل سوم حریف را ناک اوت می کرد، بی خود و بدون مدرک درباره ما صحبت نکنید

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش شایستگی پیروزی برابر پدیده را داشته است.

برانکو: گل سوم حریف را ناک اوت می کرد، بی خود و بدون مدرک درباره ما صحبت نکنید

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پدیده شهر خودرو، گفت: از بردی که داشتیم خیلی راضی هستم. از بازیکنانم به خاطر جنگندگی و از طرفداران مان بابت حضورشان تشکر می کنم.

او اضافه کرد: انتظار یک بازی سخت و محکم را داشتیم. بازی بسیار سختی هم برای ما و هم برای حریف بود. این یک داربی بزرگ بود. دو تا تیمی که در صدر جدول هستند. مهم ترین مساله این بود که نیم فصل را با برد آغاز کنیم. بارها گفته ام که خیلی وقت ها پیش می آید که اولین بازی نیم فصل سخت و نامعلوم می گردد. این بازی را با لیاقت بردیم. طبیعی است از بازی های بعدی روز به روز بهتر، بهتر و بهتر می شویم.

او ادامه داد: طبیعی است که ما خیلی راضی می شدیم اگر دو گل دیگر هم می زدیم اما باز هم تکرار می کنم که تیم پدیده خیلی خوب است و گل محمدی یک تیم مدرن با سن و سال ایده آل جمع نموده است. اتفاقی نیست که در صدر جدول بودند. البته بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم گل سوم می توانست حریف را ناک اوت کند. ما اصرار بر مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی زنیم. مگر اینکه شرایط خاص و خطرناک باشد. اصرار بر پاسکاری سرعتی داریم تا زهر حمله حریف را خالی کنیم. در گل دوم هم تعداد پاس های زیادی داده شد و سیامک در بیست متری دروازه حریف تنها ماند. این ایده ماست اما همواره هم شدنی نیست. اما کوشش می کنیم که همواره اینگونه بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت های محمد تقوی هم بیان نمود: ما می دانیم همواره از این صحبت ها خواهد بود اما نشان داده ایم که سر و کارمان با فوتبال است. دوست داریم هوادارن مان را شاد کنیم و آن ها از بازی لذت ببرند. محترمانه، صادقانه و ورزشی. اگر کسی فکر می نماید ما سفارش شده ایم، مدرک نشان بدهد. نمونه و مدرک بیاورند و بیخود صحبت نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 152

به "برانکو: گل سوم حریف را ناک اوت می کرد، بی خود و بدون مدرک درباره ما صحبت نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: گل سوم حریف را ناک اوت می کرد، بی خود و بدون مدرک درباره ما صحبت نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید