برند سازی صنایع دستی در 13 شهر و روستای مازندران

به گزارش مجله شرقیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برند سازی در 13 شهر و روستای دارای قابلیت صنایع دستی در استان اطلاع داد.

برند سازی صنایع دستی در 13 شهر و روستای مازندران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، در جلسه عملیاتی کردن پروژه برند سازی در شهر ها و روستاهای مازندران به منظور تحقق اهداف مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: شناخت موانع و چالش ها و پتانسیل ها و فرصت ها، آشنایی کامل با اصول و مبانی برندسازی، جهت رشد صادرات صنایع دستی مازندران لازم است.

او با اشاره به سهم بالای مازندران در صادرات صنایع دستی گفت: شناسنامه دار کردن تولیدات، هویت بخشی و بسته بندی، خلاقیت و نوآوری در صنایع دستی در امسال اجرا شده است.

فرزانه ضمن قدردانی از هنرمندان رشته های صنایع دستی گفت: کوشش همه ما باید بازگشت صنایع دستی فاخر مازندران به خانه های مردم ایران باشد.

برند سازی در 13 شهر و روستای شهرستان های بهشهر، ساری، جویبار، سوادکوه، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، کلاردشت و رامسر در رشته های همچون گلیمچه متکازین، منبت، سفال سنتی، جاجیم، معرق چرم، سفال و سرامیک، لاک تراشی، نمدمالی و جوراب بافی، ساچیم و چادر شب، انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 277

به "برند سازی صنایع دستی در 13 شهر و روستای مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند سازی صنایع دستی در 13 شهر و روستای مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید