برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال گردشگری

به گزارش مجله شرقیا، مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال گردشگری روز گذشته، 5 شهریورماه در محل معاونت گردشگری برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: پیرو دستورات دکتر مونسان و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دفتر آموزش و مطالعات گردشگری، اداره کل منابع انسانی و رفاه، دوره های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در معاونت گردشگری در دستور کار قرار داده است، لذا به دنبال این رویکرد کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال گردشگری به عنوان سومین دوره آموزشی مربوطه در محل معاونت گردشگری برگزار گردید.

او اضافه کرد: در کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال گردشگری کارشناسان با شیوه ها و روش های جدید و به روز بازاریابی و بهره گیری از ابزارهای نوین برای نفوذ در بازارهای گردشگری دنیا و کسب سهم بیشتر از گردشگران بازارهای هدف، آشنا شدند.

مدیرکل آموزش و مطالعات گردشگری معاونت گردشگری برپایی این دوره ها را مهم، ادامه دار و اثربخش مطرح نمود.

شفیعی اعلام کرد: تصمیم بر آن است تا کارگاه های آموزشی در زمینه هایی نظیر اکو توریسم، الگوهای رفتاری و بازاریابی دیجیتال در سایر استان ها نیز برگزار گردد.

دو کارگاه آموزشی پیشین نیز با عناوین الگوهای رفتاری گردشگری و نیز زبان تخصصی گردشگری طی ماه های گذشته امسال برگزارشده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 305

به "برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید