بونوچی بار دیگر پیشنهاد منچسترسیتی را رد می نماید

به گزارش مجله شرقیا، باشگاه منچسترسیتی بار دیگر میخواهد شانس خود را برای به خدمت دریافت مدافع ایتالیایی یوونتوس امتحان کند.

بونوچی بار دیگر پیشنهاد منچسترسیتی را رد می نماید

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سایت گل با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچسترسیتی بار دیگر شرایط لئوناردو بونوچی را زیرنظر گرفته و میخواهد در تابستان پیش رو شانس خود را برای جذب این بازیکن امتحان کند، اما ظاهراً این مدافع ایتالیایی بیشتر از همواره به یوونتوس متعهد است. گفته می گردد پپ گواردیولا علاقه زیادی به اضافه شدن بونوچی به ترکیب تیم تحت هدایتش دارد و او را گزینه ایده آلی برای تقویت قلب خط دفاعی خود می داند. این مدافع ایتالیایی که هفته آینده 33 ساله می گردد، اما در ماه نوامبر بود که قراردادش را با یوونتوس تا سال 2024 تمدید کرد.

بونوچی که در سال 2010 از باری به یوونتوس پیوست، در تابستان 2017 پس از هفت فصل حضور در این تیم راهی میلان شد، اما تنها پس از یک فصل حضور در این تیم ایتالیایی دوباره به جمع راه راه پوشان تورین بازگشت. با توجه به تجربه میلان به نظر نمی رسد که او بخواهد دوباره دست به چنین ریسکی بزند و یووه را در حالی که دوباره صندلی سابقش را در آن به دست آورده و دوباره بین طرفداران بانوی پیر محبوب شده، ترک کند. در کنار اینها مدیران باشگاه یوونتوس هم قصدی برای از دست دادن یکی از ارکان اصلی خط دفاعی خود ندارند.

مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس یک سال و نیم پیش در مصاحبه ای گفته بود: من این فرصت را داشتم که برای هر دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد بازی کنم. در سال 2016 پیشنهادی از منچسترسیتی دریافت و حتی درباره اش با یوونتوس هم صحبت کردم، اما در نهایت تصمیم بر این شد که بمانم و به پیروزی هایم با یوونتوس ادامه دهم. در تابستان 2018 هم منچستریونایتد به من پیشنهاد داد، اما به محض اینکه فهمیدم یوونتوس دوباره مرا می خواهد، دیگر امکان نداشت که به آنجا بروم.

انتظار می رود با بازنشستگی جورجو کیه لینی و جان لوئیجی بوفون، بونوچی به عنوان کاپیتان اول راه راه پوشان تورین معرفی گردد. او در فصل جاری در 34 بازی (3034 دقیقه) برای راه راه پوشان تورین به میدان رفته و 4 گل هم به ثمر رسانده است. این مدافع ایتالیایی تا به امروز 7 قهرمانی در سری A ایتالیا، 3 قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و 4 قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با یوونتوس تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 973

به "بونوچی بار دیگر پیشنهاد منچسترسیتی را رد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی بار دیگر پیشنهاد منچسترسیتی را رد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید