بیانیه منچستریونایتد درباره شرایط لیندلوف

به گزارش مجله شرقیا، منچستریونایتد با انتشار بیانیه ای گفت وضعیتی که مدافع سوئیسی اش در بازی با نوریچ سیتی به آن دچار شد، ربطی به شیوع ویروس کرونا در باشگاه ندارد.

بیانیه منچستریونایتد درباره شرایط لیندلوف

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی شنبه شب در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس پیروز شد میزبانش نوریچ سیتی را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد که ویکتور لیندلوف در دقیقه 70 از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد و در ادامه به تشخیص پزشک تیم در دقیقه 74 جای خود را به اریک بایی داد.

باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز (سه شنبه) با انتشار بیانیه ای رسمی گفت: لیندلوف در حال حاضر تحت یکسری تحقیقات احتیاطی واقع شده است، اما او به خوبی از ناحیه ای که در بازی مقابل نوریچ احساس درد کرد، بهبود یافته است. همه نشانه ها حاکی از آن است که این موضوع به هیچ وجه به شیوع کووید-19 در باشگاه منچستریونایتد مرتبط نیست.

ماجا همسر مدافع سوئدی شیاطین سرخ هم درباره شرایط او در وبلاگ شخصی اش نوشت: تماشای آن مسابقه ترسناک بود و ویکتور پس از آن ملاقات بسیار نگران بود. دیروز او آزمایش های زیادی انجام داد و مانیتور قلب به مدت دو روز روی سینه اش بود تا مطمئن گردد همه چیز خوب است. به نظر می رسد همه چیز خوب است. ما منتظر پاسخ آخرین تست هایی هستیم که فردا به انتها می رسد.

لیندلوف 27 ساله این فصل در 18 بازی از رقابت های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1936

به "بیانیه منچستریونایتد درباره شرایط لیندلوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه منچستریونایتد درباره شرایط لیندلوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید