سه بازیکن تیم ملی والیبال در اتاق ایزوله، آسیب دیدگی عبادی پور رفع شد

به گزارش مجله شرقیا، سه بازیکن تیم ملی والیبال ایران به دلیل داشتن تب و تعیین شدن نتیجه تست PCR به اتاق ایزوله رفتند.

سه بازیکن تیم ملی والیبال در اتاق ایزوله، آسیب دیدگی عبادی پور رفع شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دکتر سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی والیبال در تشریح آخرین شرایط سلامت اعضای تیم ملی با اشاره به جزئی بودن و رفع شدن آسیب انگشت میلاد عبادی پور، درخصوص شرایط سایر بازیکنان تیم ملی گفت: سعید معروف تا رفع شدن علائم سرماخوردگی اش و رضا عابدینی تا معین شدن نتیجه تست PCR در ایزوله خواهند بود. تب عابدینی نسبت به بعدازظهر پایین آمده و دمای بدنش به حالت طبیعی برگشته است، ولی باید تا رسیدن نتیجه تست صبر کنیم.

وی همچنین با اشاره به بالارفتن دمای بدن محمدرضا حضرت پور گفت: شرایط حضرت پور هم مثل عابدینی است، کمی تب داشت و او را به اتاق ایزوله فرستادیم، در صورتی که تبش پایین نیاید، از او نیز تست PCR گرفته خواهد شد. موظفیم هر روز صبح دمای بدن اعضای تیم را به کمیته برگزاری اعلام کنیم. صبح آدینه دمای بدن همه تیم طبیعی بود. هنگام ورود به سالن بازی با ژاپن هم همه تست آنتی ژن دادند که نتیجه همه تست ها نیز منفی بود.

پزشک تیم ملی والیبال مطرح نمود: با این حال وقتی بازیکنی تب دارد، او را به ایزوله می فرستیم و درخواست انجام تست PCR ثبت می کنیم، ولی برای همین کار هم باید به رایزنی بپردازیم و گاهی به زور متوسل می شویم چون کمیته مربوط به کرونا در این مسابقات به خاطر تب داشتن از کسی تست PCR نمی گیرد. این کمیته فقط مسئول دریافت تست طبق مقررات مسابقات هر چهار روز یک بار است ولی ما به دلیل حساسیتی که برای سلامت تیم داریم با بروز یا مشاهده کوچک ترین علامتی در شرایط بازیکنان درخواست انجام تست می دهیم.

* خبر دیگر از تیم ملی والیبال اینکه در انتها بازی های روز اول لیگ ملت ها در بخش مردان، میلاد عبادی پور در صدر دریافت کنندگان مسابقات نهاده شد. عبادی پور که در غیاب سعید معروف، کاپیتانی ایران مقابل ژاپن را نیز به عهده داشت، با 19 دریافت پیروز بدون عملکرد منفی در این مهارت، در رده نخست دریافت کنندگان روز اول ایستاد.

عبادی پور همچنین با کسب 4 پوئن از دفاع روی تور، در رده سوم جدول مدافعان ایستاده است.

همچنین با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب 14نفره میلاد عبادی پور (کاپیتان)، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، مرتضی شریفی (لیبرو)، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی (لیبرو)، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت رودرروی روسیه خواهد ایستاد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در لیگ ملت های 2021 روز گذشته با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد. شاگردان آلکنو از ساعت 14:30 امروز (شنبه) به مصاف روسیه می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1684

به "سه بازیکن تیم ملی والیبال در اتاق ایزوله، آسیب دیدگی عبادی پور رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه بازیکن تیم ملی والیبال در اتاق ایزوله، آسیب دیدگی عبادی پور رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید