بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش مجله شرقیا، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور مسئولان تئاتر کشور و هنرمندان در پردیس تئاتر تهران برگزار گشت.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به ایستگاه پایانی رسید

در این مراسم جمعی از اعضای انجمن هنر های نمایشی، امیرحسین شفیعی، دبیر انجمن هنر های نمایشی استان تهران و دبیر جشنواره، کوروش زارعی مدی هنر های نمایشی حوزه هنری و دبیر جشنواره فجر، حمید نیلی رئیس تماشاخانه ایرانشهر، محمد خراسانی زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تهران، عباسعلی رضایی از مدیران بنیاد شهید در پردیس تئاتر تهران حضور داشتند .

برنامه با تلاوت آیاتی از قران کریم و نماهنگی با حال و هوای ورزشی آغاز شد. در بخش اول مراسم به تودیع و معارفه مسئولان شعب انجمن هنر های نمایشی شهرستان های تهران شامل تودیع مهدی همتی، مسئول شهرستان فیروزکوه، مجید رضوانی، مسئول انجمن هنر های نمایشی ورامین پرداخته شد.

همچنین در ادامه نوبت به زهرا هداوند، حسین قاسمی مسئول انجمن هنرهای نمایشی پیشوا، مسئول انجمن پردیس پیمان دانشمند و مسئول شهرری شهاب راحله و سپس معارفه امیر بدلی در سمت مسئول قرچک رسید .

و در ادامه نیز عید یعقوب لو برای شهریار،محمد قربانی برای ورامین، حسین ناصری برای دماوند، حامد بدخشی برای بهارستان، محمد یزدی برای ملارد، رضا محمدیان برای پیشوا، عباسعلی آرزومند برای شهر پرند،علی بیگدلی برای پرند و ترگل آقایی برای اسلامشهر، پدرام عموزاده برای فیروزکوه و علیرضا رجبی برای شهر قدس پرداخته شد.

خبرنگاران فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2176

به "بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به ایستگاه پایانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به ایستگاه پایانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید