تارتار: اشک و آه مردم 2 استان پشت کسی است که حکم کمیته انضباطی را صادر کرده، نگذاشتیم نساجی اقتدار همیشگی را داشته باشد

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که در مصاف با نساجی تیم او به حقش رسیده و اجازه نداده است تیم میزبان اقتدار همیشگی را داشته باشد.

تارتار: اشک و آه مردم 2 استان پشت کسی است که حکم کمیته انضباطی را صادر کرده، نگذاشتیم نساجی اقتدار همیشگی را داشته باشد

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: ما یک تیر دروازه زدیم و سه چهار موقعیت گل داشتیم. به غیر اول بازی که به خاطر عدم تمرکز ما تیم نساجی یک موقعیت داشت و سه چهار شوت هم داشتند که دروازه بان ما خوب مهار کرد. در هر صورت فکر می کنم تیم ما به حقش رسید و سه امتیاز حق مان بود.

وی ادامه داد: امروز می خواهم در مورد دو مسئله صحبت کنم. اول در مورد حکمی که صادر نمی شود (حکم استیناف دیدار سایپا و پیکان). یک توصیه دارم برای کسانی که دست و پا می زنند. بار کج به منزل نمی رسد و اگر خدا نخواهد برگی از درخت نمی افتد. اینکه شما بخواهید بیرون زمین دنبال سه امتیاز باشید، مطمئن باشید آه و ناله خیلی ها پشت این افراد و کسانی که حکم را صادر کردند، است. الان آه و ناله من، خانواده ام و همه افراد پشت کسی است که این حکم را صادر کرده. بازیکن ما هیچ تأثیری در بازی نداشت. آقایان می گویند فکر کنید دزدی شده! دزدی کجا و بازی کجا!

سرمربی تیم پیکان تصیریح کرد: الان اشک و آه مردم مازندران و اصفهان پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. مگر راحت است سه امتیاز را به یک تیم بدهند و بگویند سه گل هم تفاضل مثبت؟ شما سه امتیاز را هدیه کردید. ما الان باید هفتم و هشتم جدول باشیم.

تارتار در ادامه نشست خود با اشاره به عملکرد خوب ساکت الهامی در نساجی گفت: در مورد کادر فنی نساجی و شخص ساکت الهامی می خواهم صادقانه بگویم، روزی که ساکت به نساجی آمد، من گفتم چطور جرأت کرده است به این تیم بیاید. نساجی شرایطش بحرانی بود و 9 امتیاز داشت، ولی او کاری کرد که از انتهای جدول تیمش بالا آمد. واقعاً خسته نباشید می گویم. الهامی نشان داد هر کاری امکانپذیر است. او کاری کرد که مربیان بزرگ دنیا هم نمی توانستند، چون الان تماشاگر هم برای نساجی نمی تواند به ورزشگاه بیاید. من خسته نباشید می گویم. امیدوارم حق به حقدار برسد و حقی از کسی ضایع نشود و بدانند آه و ناله من و خانواده ام و کسانی که حق شان ضایع شد، پشت کسی است که آن حکم را صادر کرد.

نساجی بازی بدی انجام داد و شاید دلیل نتیجه گیری پیکان هم همین موضوع بود.، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: من احترام می گذارم. ما دور برگشت را مقابل استقلال، تراکتور و سایپا خوب شروع کردیم و تیم مان فرایند خوبی را طی می کند و اگر حق مان را بدهند الان باید در رده هشتم باشیم. ما انقدر پرانرژی بازی کردیم که نگذاشتیم نساجی اقتدار همیشگی را داشته باشد. ضمن اینکه به بچه ها هم گفتم امروز روز برد نساجی است، چون نتایج بازی های قبلش خوب بوده و احتمال دارد غرور این تیم را بگیرد. من به بچه هایم خسته نباشید می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1727

به "تارتار: اشک و آه مردم 2 استان پشت کسی است که حکم کمیته انضباطی را صادر کرده، نگذاشتیم نساجی اقتدار همیشگی را داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اشک و آه مردم 2 استان پشت کسی است که حکم کمیته انضباطی را صادر کرده، نگذاشتیم نساجی اقتدار همیشگی را داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید