حسینی: برد ذوب آهن برابر الغرافه یک حماسه بود، بازی با استقلال فوق العاده سخت است

به گزارش مجله شرقیا، سید محمدرضا حسینی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکید نمود که پیروزی این تیم برابر الغرافه قطر یک حماسه بود.

حسینی: برد ذوب آهن برابر الغرافه یک حماسه بود، بازی با استقلال فوق العاده سخت است

سید محمدرضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به برد 3 بر 2 تیمش برابر الغرافه و راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برد برابر الغرافه یک حماسه بود، همینطور یک نقطه عطف در ورزش باشگاه ذوب آهن. خیلی ها تصور می کردند که در این بازی بازنده باشیم ولی آبروداری کردیم و چنین بردهایی فقط توسط تیم هایی به دست می آید که شخصیت تیمی بالایی دارند. خرسندم که مردم ایران با این برد خرسند شدند، ضمناً باید از طرفداران ذوب آهن هم تشکر کنم که در هوای سرد اصفهان برای استقبال از ما به فرودگاه آمدند و چند ساعت منتظر ماندند.

وی ادامه داد: وقتی می خواستیم به قطر برویم حتی یک لحظه هم به باخت فکر نمی کردیم و با اینکه در نیمه اول با 2 گل عقب افتادیم در نهایت 3 گل به حریف زدیم و به هدفی که داشتیم دست پیدا کردیم. انگیزه برد در نزد مربیان، بازیکنان و مسئولان باشگاه قرار داشت و خرسندم که یک کار بزرگ انجام دادیم.

حسینی با اشاره به دیدار روز یکشنبه برابر استقلال مطرح کرد: شرایط روحی و فنی تیم ما در آستانه این بازی خوب است. مشکل اصلی ما روحی بود که خوشبختانه با دو برد آسیایی حل شد و حالا آماده بازی با استقلال هستیم. این بازی فو ق العاده سخت است، استقلال تیم خوبی است که در زمین خودش دنبال برد است ولی ما هم می خواهیم موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم و به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 161

به "حسینی: برد ذوب آهن برابر الغرافه یک حماسه بود، بازی با استقلال فوق العاده سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: برد ذوب آهن برابر الغرافه یک حماسه بود، بازی با استقلال فوق العاده سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید