تازه ترین خبر درباره مهندسی معکوس خودروی برقی تسلا در ایران

به گزارش مجله شرقیا، فارس نوشت: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با تشریح قواعد حرفه ای مهندسی معکوس یک فناوری، گفت: خودروی برقی تسلا از سال 97 خریداری شده و در حال بازطراحی بخش های مختلف آن هستیم.

تازه ترین خبر درباره مهندسی معکوس خودروی برقی تسلا در ایران

چندی پیش گفت وگویی از روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در برنامه بی واسطه در فضای مجازی پخش شد که مربوط به مهندسی معکوس خودروهای برقی تسلا در ایران بود.

او صبح امروز چهارشنبه 12 مرداد در حیاط دولت، توضیحات دقیق تری در مورد این فرایند داد و گفت: از سال 97 این خودروها وارد کشور شدند و از همان سال روند مهندسی معکوس آن ها شروع شد.

دهقانی توضیح داد: روی خودروی برقی تارا که سامانه های آن بر مبنای طراحی ایرانی است، حدود 5 سال است که کار می گردد و توانایی پیمایش 400 کیلومتر را دارد و امیدواریم بتوانیم پلتفرهم های برقی را روی خودروهای دیگر نیز پیاده کنیم.

  • امکانات بی نظیر کادیلاک 50 سال پیش / عکس

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تأکید کرد: کپی کردن یک محصول اشکال دارد، اما موضوع مهندسی معکوس یکی از اصول و روش های مهندسی خودرو و همه سیستم های دیگر در دنیاست. مهندسی معکوس بسیار طبیعی و جزء حقوق شناخته شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 مهر 1402 بروزرسانی: 12 مهر 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2303

به "تازه ترین خبر درباره مهندسی معکوس خودروی برقی تسلا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین خبر درباره مهندسی معکوس خودروی برقی تسلا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید