تراکتور با منصوریان یا فولاد با نکونام، طلسم کدام شکسته می گردد؟

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر امروز شاهد یک بازی حساس در شهر تبریز هستیم که طی آن تراکتور و فولاد به مصاف هم می فرایند.

تراکتور با منصوریان یا فولاد با نکونام، طلسم کدام شکسته می گردد؟

سرخ پوشان تبریز و اهواز هر دو از مربیانی جوان استفاده می نمایند که در زمره مربیان استقلالی این فصل از مسابقات هستند و شرایط جدولی شان هم تفاوت چندانی با هم ندارد. فولاد تنها با یک امتیاز بیشتر 4 رده بالاتر از میزبان امروزش در جدول قرار گرفته است و این فاصله کم امتیازی باعث اضافه شدن بر حساسیت بازی امروز شده است.

هر کدام از دو تیم تنها یک پیروزی در 4 بازی گذشته به دست آورده اند که تک پیروزی فولاد در اهواز مقابل استقلال و تک پیروزی تراکتور در رفسنجان مقابل مس بوده است.

تراکتور و فولاد در حالی امروز یکدیگر را ملاقات می نمایند که شاگردان منصوریان در این فصل هنوز پیروز به پیروزی خانگی نشده و شاگردان نکونام هنوز طعم پیروزی خارج از خانه را نچشیده اند. چنانچه ملاقات امروز این دو تیم با نتیجه مساوی به خاتمه نرسد، آنگاه طلسم یکی از این دو تیم شکسته خواهد شد. یعنی یا فولاد طعم پیروزی خارج از خانه را برای اولین بار می چشد یا تراکتور برای اولین بار در این فصل در خانه پیروز می گردد.

این ملاقات از ساعت 15 امروز در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1372

به "تراکتور با منصوریان یا فولاد با نکونام، طلسم کدام شکسته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور با منصوریان یا فولاد با نکونام، طلسم کدام شکسته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید