خبرنگاران چند خبر ورزشی از خوزستان

به گزارش مجله شرقیا، اهواز - خبرنگاران - دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت ورزشکاران، 6 هزار ماسک بین ورزشکاران این هیات توزیع شد.

خبرنگاران چند خبر ورزشی از خوزستان

جمال فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام در راستای کاهش ابتلا به بیماری کرونا انجام و ماسک ها بین 16 هیات شهرستانی فعال ما توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیش از 600 ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می کنند افزود: هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان 6 گروه بیماری را زیرپوشش دارد وهرگروه از بیماران خاص در 6 رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می کنند.

تغییر در اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان

پس از اینکه وزارت نفت با ابقای اعضای هیات مدیره سابق تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم موافقت کرد، یکی از این اعضا به دلیل 2 شغله بودن از سمت خود کناره گیری کرد.

بعد از تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان مقرر شد که مهران نصیریان دوست همانند فصل گذشته به عنوان مدیرعامل در این باشگاه به فعالیتش ادامه دهد.

همچنین محمد نظری که در سال های قبل سابقه مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان را داشت، جایگزین پیمان مولایی در هیات مدیره باشگاه شد. مولایی هفته قبل به عنوان شهردار مسجدسلیمان برگزیده شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یک بازیکن جذب کرد

پیمان بهمنی مهاجم تیم فرهنگ رامهرمز با امضای قراردادی یک ساله رسما به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

این بازیکن چندی پیش به همراه تیم رامهرمزی در یک بازی تدارکاتی مقابل نفت آبادان به میدان رفت که پس از این بازی مورد توجه کادر فنی صنعت نفت قرار گرفت.

برزیلی های ایران طبق برنامه روز سه شنبه 27 آبان ماه جاری در ورزشگاه تختی این شهرستان به دیدار پیکان می فرایند.

درخشش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال بانوان

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان به عنوان تنها کننده استان در لیگ برتر بسکتبال کشور دومین پیروزی متوالی خود در این پیکارها را کسب کرد.

دختران زردپوش آبادانی در مصاف با تیم مولتی کافه مشهد با نتیجه 83 بر 51 تپیروز میدان شدند. کننده خوزستانی سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارد.

لیگ برتر بسکتبال بانوان به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود و تیم پالایش نفت آبادان در گروهب رقابت ها واقع شده است.

رجحان فولاد خوزستان مقابل استقلال ملاثانی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک مسابقه تدارکاتی با سه گل استقلال ملاثانی را شکست داد.

در این دیدار محمدزبیر نیک نفس، محمدرضا عباسی و صابر حردانی برای فولاد خوزستان گلزنی کردند.

تیم استقلال ملاثانی اولین فصل حضورش در رقابت های لیگ دسته یک کشور را تجربه می کند.

شاگردان جواد نکونام در هفته دوم لیگ برتر میزبان تیم استقلال تهران خواهند بود.

عضویت یک خوزستانی در فدراسیون قایقرانی

آرش دوستی پیشکسوت ورزش خوزستان، طی حکمی از سوی رییس فدراسیون قایقرانی به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه این فدراسیون منصوب شد.

وی سابقه حضور در تیم ملی کشتی فرنگی ایران را داشته که از این پس وظیفه برنامه ریزی و اجرای برنامه های توسعه ای فدراسیون قایقرانی را برعهده خواهد داشت.

درخشش حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین

اسطوره بسکتبال ایران و آسیا با درخشش در لیگ چین، باعث پنجمین برد متوالی تیمش شد.

تیم بسکتبال سیچوآن که از وجود حامد حدادی ستاره بسکتبال کشورمان بهره می برد، رقبای خود را یکی بعد از دیگری شکست می دهد و حدادی نقش تعیین کننده ای در این تیم دارد.

حدادی که سابقه بازی در لیگ NBA را دارد و جزو پرافتخارترین بسکتبالیست های آسیا است به گفته کارشناسان عملکرد قابل قبولی در لیگ های مختلف خارجی داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1334

به "خبرنگاران چند خبر ورزشی از خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند خبر ورزشی از خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید