تشخیص سریع مسائل قلبی با دستگاه هوشمند ایرانی

به گزارش مجله شرقیا، دستگاه پایش هوشمند عملکرد قلب و عروق به وسیله محققان کشور ساخته شد تا بی نظمی قلب در افراد سریع تر تشخیص داده گردد.

تشخیص سریع مسائل قلبی با دستگاه هوشمند ایرانی

دستگاه پایش هوشمند عملکرد قلب و عروق ساخته محققان کشور، قادر است مولفه های اصلی عملکرد قلب مانند نوار قلب، فشار خون و سیگنال پی پی جی را میزان گیری و ثبت کند.

هوش مصنوعی یکی از فناوری های به کار رفته در این محصول ایران ساخت است. با استفاده از این فناوری سیگنال های ثبت شده به وسیله دستگاه تحلیل می گردد و هر گونه بی نظمی قلب تشخیص داده می گردد.

البته یک ویژگی خوب این محصول قابلیت اشتراک گذاری گزارش های الگوریتم هوش مصنوعی با پزشکان آن هم به آسانی است.

محققان کشور با نوآوری خود این دستگاه را ساختند. نوآوری این محصول چیست. قابلیت های سه دستگاه در یک دستگاه قرار داده شده است. بعلاوه قادر است گزارش های تحلیلی مبتنی بر الگوریتم های هوش مصنوعی ارائه کند که نقش کلیدی در تشخیص زود هنگام بی نظمی قلب دارد.

در توسعه فنی این محصول از دانش و تخصص سخت افزار و نرم افزار برای طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی و توسعه برنامه های قابل اجرا به وسیله پردازنده های روی بردهای الکترونیکـی اسـتفاده شـده اسـت. همچنیـن بـا اسـتفاده از فنـاوری اطلاعات امـکان توسـعه برنامـه کاربـردی، برنامه هـای راه انـدازی و پشـتیبانی سـرور و الگوریتم هـای هـوش مصنوعـی بـرای تشـخیص بی نظمی قلب فراهم شده است.

بیماران مبتلا به بی نظمی های قلب و فشار خون با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانند ثبت و پایش سیگنال ها را انجام دهند و سپس برای درمان اقدام نمایند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1820

به "تشخیص سریع مسائل قلبی با دستگاه هوشمند ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص سریع مسائل قلبی با دستگاه هوشمند ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید