تعدادی از دانشجویان علمی کاربردی برای کارآموزی به آلمان اعزام می شوند

به گزارش مجله شرقیا، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بعضی از دانشجویان واجد شرایط برای گذراندن بخشی از دروس تخصصی و کارآموزی های خود به کشور آلمان اعزام می شوند.

تعدادی از دانشجویان علمی کاربردی برای کارآموزی به آلمان اعزام می شوند

با تور ترکیبی آلمان تابستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از ایجاد ظرفیت های جدید در این دانشگاه طی امسال اطلاع داد و گفت: خوشبختانه امسال در دانشگاه ظرفیتی ایجاد شد تا دانشجویان بتوانند در تبادلات علمی بین المللی شرکت نمایند.

امید ادامه داد: در این راستا شرایط و نحوه انتخاب دانشجویان به استان ها ابلاغ می گردد تا بتوانند بعضی از دانشجویان واجد شرایط را برای گذراندن بخشی از دروس تخصصی و کارآموزی های خود جهت اعزام به کشور آلمان معرفی نمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان نمود: ظرفیت تبادلات بین المللی برای دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه دارد و به کشور آلمان محدود نخواهد شد و اخیرا با بعضی کشور های دیگر هم توافقاتی انجام شده تا بتوانیم از ظرفیت آموزش های مهارتی آن ها حداکثر بهره را ببریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 718

به "تعدادی از دانشجویان علمی کاربردی برای کارآموزی به آلمان اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدادی از دانشجویان علمی کاربردی برای کارآموزی به آلمان اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید