تور ارزان کانادا: جاذبه های پارک ملی بنف، خبر کانادا

به گزارش مجله شرقیا، در سال 1883 زمانی که کارگران راه آهن چشمه های آب گرم را در پارک ملی بنفBanff ، اولین پارک ملی کانادا کشف کردند، این پارک به معروفیت زیادی رسید. پارک ملی بنف Banff دارای منظره ها با شکوهی از کوه های راکی، دره ها، جنگل ها، حیات وحش و گونه های نادر حیوانات است. این پارک در هر فصل از سال به یکی از مقاصد محبوب گردشگران در کانادا تبدیل می گردد؛ از قدم زدن در فصل تابستان گرفته تا اسکی در فصل زمستان. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با جاذبه های پارک ملی بنف Banff بیشتر آشنا شوید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان کانادا: جاذبه های پارک ملی بنف، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جاذبه های پارک ملی بنف Banff

آبشار باو

افرادی که هوادار فیلم و سینما هستند، حتما این آبشار را از فیلم رود بی بازگشت که فیلمی وسترن با بازی مرلین مونرو و رابرت میچام است به خاطر می آورند. این آبشار 9 متر ارتفاع دارد و آبشار اصلی رودخانه باو محسوب می گردد. توریستان می توانند از راستا کنار رودخانه چشم انداز زیباتری از آبشار تماشا نمایند. برای دوچرخه سواران و افراد پیاده دو راستا جداگانه وجود دارد. البته دوچرخه سواران اجازه رفتن به نزدیکی صخره را ندارند. دلایل سفر به کانادا

موزه وایت

موزه وایت در نزدیکی کوه های راکی در کانادا مکان ایده آلی برای مسافرانی است که می خواهند از کوه های زیبای راکی تماشا نمایند. این موزه دارای مجموعه ای از نقاشی ها و اسنادی از پیتر و کاترین وایت از زمانی که این زوج در دهه 1930 به بعد نقل مکان کردند است. این موزه تاریخ بنف Banff و کوه های راکی را در خود حفظ می نماید. علاوه بر گالری زیبای این موزه و هزاران عکس از کوه های راکی، چهار کابین و خانه از میراث خانواده وایت هم در این موزه وجود دارد.

چشمه های آبگرم به بنف Banff

چشمه های آب گرم بنف Banff مکان مناسبی برای یک استراحت خوب پس از پیاده روی یا اسکی به شمار می فرایند. توریستان از دهه 1880 به این چشمه های آب گرم می آیند. مردم بومی این منطقه، این چشمه های آب گرم را مکان های مقدس می دانستند. دمای آب این چشمه های آب گرم از 98 تا 104 درجه فارنهایت معادل 37 تا 40 درجه سانتی گراد است. سفر انفرادی به کانادا

جانستون کانیون

جانستون کانیون به وسیله فرسایش سنگ های آهکی در اثر سرازیر شدن رودخانه جانستون کریک به رودخانه باو به وجود آمده است. در این مکان راستای برای پیاده روی و صخره نوردی وجود دارد که یکی از شلوغ ترین راستاهای کوه های راکی محسوب می گردد و صدها توریست این مسافت 45 دقیقه ای را هر روز طی می نمایند تا بتوانند از آبشارها تماشا نمایند. پس از بازدید از آبشارها توریستان می توانند از راستاهای خلوت تر به اینک پاتس برسند و چشمه های آب گرم را در طول جانستون کریک تماشا نمایند.

دریاچه مینوانکا

در دریاچه زیبا و آبی رنگ مینوانکا فعالیت های مهیج زیادی انتظار توریستان را می کشند. پیاده روی و کوهنوردی، دوچرخه سواری کوهستان و صخره نوردی از جمله این فعالیت ها هستند. اسکی و قدم زدن با کفش اسکی هم از جمله کارهایی هستند که می توانید در نزدیکی این دریاچه تجربه کنید. این دریاچه و طبیعت اطراف آن بهشتی برای عکاسان است. گونه های جانوری مختلفی از جمله گوزن ها و خرس ها در اطراف این دریاچه دیده می شوند. این دریاچه در فاصله 13 کیلومتری از شهر بنف Banff واقع شده است.

دریاچه پیتو

آب شدن یخ ها علت تشکیل شدن دریاچه زیبای پیتو است. این دریاچه مکانی محبوب در میان عکاسان است. این دریاچه در ارتفاع 1900 متری واقع شده و و یکی از زیباترین دریاچه های دنیا محسوب می گردد. در فاصله 39 کیلومتری دریاچه پیتو دریاچه لوئیس قرار گرفته است. راستا 15 دقیقه ای که در کنار این دریاچه وجود دارد، مکان مناسبی برای قدم زدن و تماشای طبیعت اطراف است. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1894

به "تور ارزان کانادا: جاذبه های پارک ملی بنف، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: جاذبه های پارک ملی بنف، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید