جنایت، انتها کری خوانی اینستاگرامی

به گزارش مجله شرقیا، پلیس مرکز در جست وجوی دو مردی است که بعد از کری خوانی و دعوای اینستاگرامی با مردی در خیابان راهش را سد نموده و با ضربه های چاقو او را کشتند.

جنایت، انتها کری خوانی اینستاگرامی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، ساعت یک و 30 دقیقه بامداد سه شنبه پانزدهم تیر سال جاری، یکی از ماموران کلانتری مولوی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران خبر داد که پسر 22 ساله ای بر اثر اصابت ضربه های چاقو در بیمارستان فوت نموده است.

در جریان تحقیقات دختر جوان که همراه مقتول بود، به اسم مظنون پرونده بازداشت شد و گفت: ما چند ماه قبل با هم آشنا شدیم. این اواخر او با یکی از دوستانش اختلاف و درگیری پیدا نموده بود. حتی در اینستاگرام کری خوانی و درگیری داشتند. پسر مورد علاقه ام مدعی بود، اختلاف شان اقتصادی است. شب حادثه، ساعت 10 سوار خودروی پژو 207 پسر مورد علاقه ام بودیم که حوالی پارک هروی در جنوب تهران، خودروی پژو 207 که دو جوان سرنشینان آن بودند راهمان را سد کردند. آنها از ماشین پیاده شده و دوستم درگیر شده و او را با چاقو زدند. یکی از آنها را شناختم، او همان پسری بود که با مقتول کری خوانی داشت. با داد و فریادهای من، عابران خود را به آنجا رسانده و دو پسر جوان سوار خودرو شده و فرار کردند.

با دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران، دختر جوان تا روشن شدن ابعاد این پرونده به اسم تنها مظنون در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد. ماموران هم در پی ضاربان پسر جوان هستند.

گروه حوادث روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1730

به "جنایت، انتها کری خوانی اینستاگرامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایت، انتها کری خوانی اینستاگرامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید