خبرنگاران طرح مقابله با مراکز جمع آوری غیرمجاز پسماند در شهرری اجرا می گردد

به گزارش مجله شرقیا، شهرری - خبرنگاران - بخشداری مرکزی شهرستان ری با اشاره به اینکه روستاهای این بخش به یکی از مراکز جمع آوری غیرمجاز پسماند تبدیل شده است، گفت: طرح مقابله با این مراکز اجرا می گردد.

خبرنگاران طرح مقابله با مراکز جمع آوری غیرمجاز پسماند در شهرری اجرا می گردد

فاطمه فکوریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هم اکنون مراکز غیرمجاز جمع آوری پسماند و زباله در روستاهای بخش مرکزی از جمله اشرف آباد، غنی آباد و تقی آباد مسائل فراوانی برای مردم محلی ایجاد نموده است که به زودی با این مراکز برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آتش زدن لاستیک کامیون های سنگین برای استحصال سیم های فلزی و سایر پسماند سوزی های مسائل زیادی برای مردم منطقه ایجاد نموده است، اضافه کرد: بخشداری مرکزی و اداره محیط زیست شهرستان در صورت مشاهده با این گونه امور به شدت با متخلفان بر خورد می نماید ولی چون به صورت موردی و ساعات پایانی شب این اقدامات انجام می گردد گاهی از چشم بازرسان دور می ماند.

فکوریان ادامه داد: طرح مقابله با مراکز جمع آوری پسماند و زباله سوزان متشکل از بازرسان ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی، شهرداری منطقه 20 ایجاد شده است و به زودی با تمام این موارد به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آب، خاک و هوا از مهمترین اولویت های بخشداری مرکزی شهرستان ری است، ابراز کرد: امیدواریم با اجرای این طرح این مراکز جمع آوری پسماند که طی سالیان گذشته از مناطق مختلف تهران به شهرستان ری تحمیل شده است به کل از این منطقه خارج شوند.

بخش مرکزی شهرستان ری در سال 1316 ایجاد شد و از نظر تقسیمات کشوری یکی از پنج بخش شهرستان ری و دارای 2 دهستان (غنی آباد و عظیمیه) و 12 روستا و یک نقطه جمعیتی به نام خاورشهر است.

این بخش از شمال به بزرگراه آزادگان و شهر تهران، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو در جاده قدیم قم و هم مرز با بخش کهریزک، از غرب به اتوبان صالح آباد و بخش آفتاب و از شرق به بزرگراه امام رضا (ع) و هم مرز با بخش خاوران و قلعه نو است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 826

به "خبرنگاران طرح مقابله با مراکز جمع آوری غیرمجاز پسماند در شهرری اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح مقابله با مراکز جمع آوری غیرمجاز پسماند در شهرری اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید