خبرنگاران فولادی ها در انتظار جبران خسارت های فینال حذفی

به گزارش مجله شرقیا، تهران- خبرنگاران- با گذشت 10 روز از برگزاری مسابقه جنجالی فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلان همچنان خبری از پرداخت خسارت های وارد شده به استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان نیست.

خبرنگاران فولادی ها در انتظار جبران خسارت های فینال حذفی

فینال جام حذفی در شرایطی روز 12 خرداد ماه در استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان بین تیم های داماش گیلان و پرسپولیس انجام شد که این دیدار با تأخیر 140 دقیقه ای همراه بود. در پی این اتفاق خسارات زیادی به استادیوم فولاد خوزستان محل برگزاری مسابقه وارد شد.

به همین دلیل باشگاه فولاد خوزستان به خسارات وارده به استادیوم اختصاصی این تیم واکنش نشان داد.

این در حالی بود که چندی پیش حبیب الله رضایی مدیرعامل فولاد خوزستان هم در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با ارائه توضیحاتی در این باره پرداخته بود.

برنامه ریزی های اشتباه در برگزاری دیدار بین تیم های داماش و پرسپولیس باعث شد که استادیوم شهدای فولاد شاهد اتفاقاتی تلخ باشد و در خاتمه این شب طولانی خسارت های زیادی بر پیکره آن وارد گردد.

با فروکش کردن ماجراهای فینال، اکنون برآوردهای انجام شده حکایت از خسارت های 1.5 میلیاردی به استادیوم نوساز شهدای فولاد دارد و این در حالی است که باشگاه فولاد که استادیوم خود را برای برگزاری این بازی در اختیار سازمان لیگ قرار داده بود برای جبران خسارت های وارده در چند نوبت با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار پیگیری و پرداخت این خسارت ها شده اما در مقابل هیچ گونه پاسخی دریافت ننموده است.

پس از این بازی وزارت ورزش و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در صدد جبران برآمدند و بعضی از مسئولان امر را محروم نموده اند، اما همچنان نسبت به بخش دیگر این ماجرا بی تفاوت هستند.

ورزشی **9463**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 240

به "خبرنگاران فولادی ها در انتظار جبران خسارت های فینال حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فولادی ها در انتظار جبران خسارت های فینال حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید