13 روز سخت برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی

به گزارش مجله شرقیا، بعد از مصاف فولاد - پرسپولیس در هفته چهارم، لیگ برتر موقتاً تعطیل خواهد شد تا فیفادی ها از راه برسد. بعد از تشکیل اردوی تیم ملی و دو بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان و آنگولا، پرسپولیس بلافاصله باید در لیگ قهرمانان نخستین بازی اش را انجام دهد که مقابل النصر خواهد بود. این مسابقه سخت در شرایطی برگزار خواهد شد که 4 تا 10 بازیکن پرسپولیس (احتمالاً) در اردوی تیم ملی حضور داشته اند و معمولاً بعد از اردو های ملی ستاره های یحیی افت می نمایند. با وجود این اولین بازی بعد از اردو و بازی های ملی، یکی از سختترین مسابقات سرخ ها مقابل تیم پرستاره النصر خواهد بود. از قضا مکان این بازی هنوز تعیین نیست و در برنامه ای اف سی هم زمان و مکان این بازی تعیین نشده است.

13 روز سخت برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی

اما پرسپولیس در حد فاصل 28 شهریور که اولین بازی لیگ قهرمانانش را برگزار می نماید تا 10 مهر که در هفته دوم این رقابت ها به میدان خواهد رفت طی 13 روز 3 مسابقه سنگین و سرنوشت ساز خواهد داشت. آن ها ابتدا به مصاف النصر می روند، سپس در دربی تهران و هفته پنجم لیگ برتر مصاف می دهند و در تاریخ 10 مهرماه نیز باید در دوحه و استادیوم بن خلیفه این شهرمقابل قهرمان قطر بایستند.

با این برنامه کار یحیی و شاگردانش فوق العاده سخت خواهد بود. هفته سوم لیگ قهرمانان 2 آبان برگزار می گردد. احتمالاً تا قبل از آن مسابقه که با استقلال تاجیکستان در استادیوم آزادی خواهد بود پرسپولیس طی سه هفته سه مسابقه لیگ فزونی اش در هفته های ششم، هفتم و هشتم را برگزار می نماید. در هفته چهارم لیگ قهرمانان پرسپولیس باید سه شنبه 16 آبان در تاشکند به مصاف استقلال برود. بازی برگشت با النصر هم دوشنبه 6 آذر برگزار می گردد که زمان و مکان این بازی هم در تقویم ای اف سی معین نشده و انتها در آخرین بازی مرحله گروهی سرخ ها میزبان هستند و سه شنبه 14 آذر مقابل الدحیل قرار

می گیرند.

با توجه به این برنامه، شش بازی آسیایی پرسپولیس طی دو ماه و نیم در لابه لای بازی های لیگ برتر انجام می گردد و سرخ ها برای ریکاوری و تمرین به موقع به میزان کار سختی دارند هر چند خوش شانس بودند که به ازبکستان و هند سفر نمی نمایند و سفر به تاجیکستان، قطر و عربستان چندان زمانبر نیست.

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2293

به "13 روز سخت برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 روز سخت برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید