خبرنگاران نایب رییس فدراسیون: روزهای بهتری در انتظار اسکواش است

به گزارش مجله شرقیا، زنجان - خبرنگاران - نایب رییس فدراسیون اسکواش گفت: با جذب حامی مالی مناسب، شرایط کورت ها و تجهیزات را بهبود بخشیده ایم و در واقع روزهای بهتری را برای این رشته ورزشی خواهیم داشت.

خبرنگاران نایب رییس فدراسیون: روزهای بهتری در انتظار اسکواش است

بابک فقیر، روز چهارشنبه در مجمع عمومی و سالانه هیات اسکواش استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، افزود: به زودی راکت تولید داخل و توپ اسکواش با حداقل قیمت تمام شده در اختیار مبتدیان این رشته ورزشی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تلاش می شود با رایزنی های اجرا شده با آموزش و پرورش، کورت جدا و مستقل برای دانش آموزان فعال و علاقه مند به این رشته ورزشی را داشته باشیم، افزود: دوره های مربیگری و داوری نیز در اسفند ماه امسال یا فروردین ماه سال 1400 برگزار خواهد شد که به حتم با گسترش آموزش می توان موفقیتهای بهتر و بیشتری را در این رشته ورزشی به دست آورد.

نایب رییس فدراسیون اسکواش با اینکه در این شرایط کرونایی، همچنان فعال است و تا به امروز نیز روزهای شلوغ و پرکاری را داشته است، گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی کشور را با تعداد کم و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام رده های سنی دختر و پسر خواهیم داشت که هنوز زمان برگزاری آن تعیین نشده است.

فقیر افزود: پخش زنده رقابت های لیگ برتر مردان با حضور 15 تیم لیگ برتری از شبکه ورزش، آغاز مرحله نخست مسابقات بانوان از 2 اسفند ماه امسال، برگزاری مرحله دوم این مسابقات قبل از ماه رمضان، انجام پیکارهای بیرجند جونیور در خرداد ماه و ایران جونیور در مهر ماه و برگزاری مسابقات آسیایی اسکواش که هنوز تاریخ دقیق آن تعیین و اعلام نشده است از جمله برنامه های این فدراسیون است.

وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی اسکواش هر هفته اما با تعداد نفرات کم برگزار می شود و با استقبال خوب و مناسبی نیز روبرو شده است، گفت: امسال به دلیل لغو برگزاری مسابقات به خاطر شیوع بیماری ویروس کرونا، فعالیت های اسکواش در فضای مجازی صورت می گیرد و فدراسیون با ارسال کلیپ های آموزشی و استعدایابی، اجازه نداده است فعالیت ها تعطیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز بابیان اینکه حمایت های مادی و معنوی فدراسیون در کسب موفقیتهای بیشتر اسکواش زنجان می تواند تاثیر بسزا داشته باشد، گفت: هزینه ورودی شرکت در مسابقات لیگ بالا است و این موضوع هیات ها و ورزشکاران را دچار چالش می کند که حمایت مالی فدراسیون در این خصوص راهگشا خواهد بود.

علی خلیلی افزود: میزبانی مسابقات قهرمانی پسران کشور کمتر از 9 و 11 سال، حضور در تمامی مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی، عضویت 2 نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی زنجان در تیم ملی رده سنی کمتر از 11 و 15 سال، حضور چهار نفر از داوران زنجان در دوره رفرشینگ داوری اسکواش و پنج مربی این استان در دوره های آموزشی و استعدادیابی، از جمله اقدامات هیات اسکواش استان زنجان در سالجاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1526

به "خبرنگاران نایب رییس فدراسیون: روزهای بهتری در انتظار اسکواش است" امتیاز دهید

910 کاربر به "خبرنگاران نایب رییس فدراسیون: روزهای بهتری در انتظار اسکواش است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نایب رییس فدراسیون: روزهای بهتری در انتظار اسکواش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید