علت عدم تمدید قرارداد ستاره استقلال چیست؟

به گزارش مجله شرقیا، ارسلان مطهری یکی از بازیکنان استقلال بود که ماجرای تمدید قراردادش با این تیم، یکی از چالش های باشگاه استقلال بود.

علت عدم تمدید قرارداد ستاره استقلال چیست؟

مطهری چند بار به باشگاه استقلال آمد و با مدیران این باشگاه مذاکره کرد اما در نهایت این بازیکن نتوانست با آبی پوشان به توافق برسد. پس از کش و قوس های فراوان مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که ارسلان مطهری در فهرست خروجی باشگاه نهاده شده است و امکان تمدید قرارداد با این بازیکن ضعیف است.

ارسلان مطهری یکی از این بازیکنان بود که مدت ها پیش از شرایط خود در استقلال رضایت چندانی نداشت. این بازیکن از شرایط اقتصادی خود در این تیم ناراضی بود و از مدت ها پیش هم اعلام نموده بود پس از انتها فصل و آنالیز های موجود، با مدیران استقلال مذاکره می نماید و اگر بر سر مطالبات و تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسد از استقلال جدا می گردد.

در آخرین مذاکرات باشگاه استقلال با ارسلان مطهری، این بازیکن بر سر رقم قرارداد خود برای تمدید قرارداد موافقت نموده بود اما مطهری با چند بند قرارداد مخالفت داشت و این مساله باعث شد مذاکرات مطهری و باشگاه استقلال متوقف گردد.

پس از این اتفاق، مطهری هم جزو فهرست خروجی باشگاه نهاده شد و کادر فنی تیم هم کوشش بیشتری برای ماندن مطهری نکرد تا با اعلام کادر مدیریت باشگاه، این بازیکن هم جزو جدا شده های استقلال قرار بگیرد و امیدی به ماندن او در استقلال نباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1789

به "علت عدم تمدید قرارداد ستاره استقلال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عدم تمدید قرارداد ستاره استقلال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید