دیلی میل: مشاوران ترامپ از پیروزی او ناامیدند، افزایش احتمال آشوب

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، دیلی میل در گزارشی از افزایش احتمال بروز آشوب های پسا انتخاباتی در صورت ناکامی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رقابت روز سه شنبه اطلاع داد.

دیلی میل: مشاوران ترامپ از پیروزی او ناامیدند، افزایش احتمال آشوب

این رسانه نوشت: حتی نزدیک ترین مشاوران ترامپ هم به تمدید دوره ریاست جمهوری او امیدی ندارند و تنها کسی که در کاخ سفید، به پیروزی ترامپ دل خوش نموده، خود او است.

یکی از منابع کاخ سفید به دیلی میل گفته است که اغلب کارکنان به این باور رسیده اند که دوره ترامپ تمام است و از هم اکنون به دنبال مشاغل دیگری می گردند.

تا به امروز 90 میلیون نفر که شمار زیادی از آنها دموکرات هستند؛ به وسیله پست رای خود را به صندوق انداخته اند و در سطح ملی، جو بایدن رقیب دموکرات، با 8 امتیاز اختلاف، از ترامپ پیشی گرفته است.

با این حال، رای ایالات کلیدی چون فلوریدا و پنسیلوانیا می تواند پیروز نهایی این رقابت نفس گیر را تعیین کند.

برنده باید 270 رای الکترال داشته باشد. در سال 2016، ترامپ 304 رای الکترال را از آن خود کرد حال آنکه هیلاری کلینتون رقیب دموکرات، آرای مردمی بیشتری داشت.

همزمان، در شهرهای دموکراتی چون لس آنجلس، شیکاگو، کالیفرنیا و نیویورک، نیروهای پلیس از بیم طغیان هواداران ترامپ به حال آماده باش درآمده اند و حتی فرماندار ایالت کالیفرنیا، از احتمال توسل به گارد ملی سخن گفته است.

حتی پنتاگون میخواهد در صورت باخت ترامپ و تجمع مردم در واشنگتن دی سی، ارتش را به خیابان ها اعزام کند.

اینها همه از این بابت است که گروه های مسلح از هر دو طیف چپ و راست، تهدید نموده اند که در صورت عدم پیروزی نامزد منتخب شان، جنگ خیابانی راه خواهند انداخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1299

به "دیلی میل: مشاوران ترامپ از پیروزی او ناامیدند، افزایش احتمال آشوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیلی میل: مشاوران ترامپ از پیروزی او ناامیدند، افزایش احتمال آشوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید