پسر ترامپ: جو بایدن شایسته ریاست جمهوری نیست

به گزارش مجله شرقیا، پسر ارشد دونالد ترامپ در تازه ترین اظهارات خود درباره رقابت های انتخاباتی پدرش، جو بایدن را شایسته ریاست جمهوری آمریکا ندانست.

پسر ترامپ: جو بایدن شایسته ریاست جمهوری نیست

به نقل از اسپوتنیک، رقابت های انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن برای تصاحب کرسی کاخ سفید، تا به امروز حواشی بسیاری داشته است. دونالد ترامپ همواره در سخنرانی هایش رقیب دموکرات خود را هدف حملات لفظی قرار داده است، او بار ها جو بایدن را فردی بی کفایت خطاب کرده که حتی توانایی بحث هم ندارد چه برسد به ریاست جمهوری و حالا در ادامه حملات او، دونالد ترامپ جونیور در تازه ترین اظهارات خود جو بایدن را برای ریاست جمهوری نامناسب خواند.

پسر ارشد ترامپ، ابراز نگرانی کرده است که جو بایدن نامزد دموکرات ها برای ریاست جمهوری آمریکا شایسته نیست. او بایدن را با پدرش مقایسه کرد و گفت رئیس جمهور آمریکا تا خاتمه شب در کاخ سفید مانده است، شک دارم معاون رئیس جمهور سابق بتواند چنین کاری کند.

دونالد ترامپ جونیور با اشاره به حضور نادر بایدن در جمع گفت او قادر نخواهد بود با همان سرعت کار رئیس جمهور ترامپ پیش برود، او نمی داند که سرزندگی لازمه کار ریاست جمهوری است و این کاملا در شیوه تبلیغات انتخاباتی اش مشهود است.

دونالد ترامپ جونیور پیش از این هم مدعی شده بود بایدن دچار آلزایمر است و از زوال عقلی رنج می برد.

ترامپ و بایدن قرار است روز سه شنبه اولین مناظره ریاست جمهوری خود را در دانشگاه کیس وسترن رزرو در کلیولند اوهایو برگزار کنند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1242

به "پسر ترامپ: جو بایدن شایسته ریاست جمهوری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ترامپ: جو بایدن شایسته ریاست جمهوری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید