رالی گردشگری خانوادگی خودرو های دودیفرانسیل برگزار می گردد

به گزارش مجله شرقیا، رالی گردشگری خودرو های دودیفرانسیل با همکاری کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار می گردد.

رالی گردشگری خانوادگی خودرو های دودیفرانسیل برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، این رالی روز پنجشنبه اول آذر 97 از لاسجرد در استان سمنان شروع شده و شرکت نمایندگان پس از پشت سر گذاشتن و عبور از جاده ها و مسیر های آسفالته و خاکی شهر های لاسجرد، تپه دلازیان، شهر سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد 2 آذر 97 در منطقه حفاظت شده پرور به سرانجام مسیر خواهند رسید.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل رانی و امداد خودرو کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در خصوص این رالی گفت: ترویج فرهنگ اتومبیل رانی ایمن، معرفی جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده شهر ها و استان های مختلف کشورمان، ارتقای توانایی و مهارت های رانندگان خودرو های بیابانی و ایجاد امکان حضور اعضای خانواده ها در فضای سالم رقابتی از مهم ترین اهداف برگزاری رالی خودرو های دو دیفرانسیل از سوی این کانون است.

در این رالی تیم های داوری ثابت و سیار بر عملکرد شرکت نمایندگان نظارت داشته و در سرانجام بر اساس امتیاز های ثبت شده، در مراسمی که روز جمعه 2 آذر 97 در سالن آمفی تئاتر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار می گردد، به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

به همراه داشتن لوازم شخصی، لوازم یدکی و تجهیزات ویژه عبور خودرو از مسیر های صعب العبور برای شرکت نمایندگان لازم است.

شرکت در این رالی برای دارندگان خودرو های بیابانی (دودیفرانسیل) آزاد بوده و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66755591-66755567 (021) تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 70

به "رالی گردشگری خانوادگی خودرو های دودیفرانسیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی گردشگری خانوادگی خودرو های دودیفرانسیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید