معرفی هتل ویمینال رم ، 4 ستاره

به گزارش مجله شرقیا، هتل ویمینال رم | Rome Viminale Hotel

این هتل که دارای 55 اتاق در 6 طبقه می باشد، در فاصله 700 متری از ایستگاه Termini واقع شده و در فاصله 10 دقیقه ای از کلوسیوم قرار گرفته است. دارای یک تراس در بام هتل است که منظره پانوراما از رم را ارائه می دهد. صبحانه در مکانی آرام و لذت بخش در حیاط هتل و هر روز صبح ارائه می گردد. مهمانان هتل ویمینال رم Rome Viminale Hotel می توانند دسترسی عالی به حمل و نقل از ایستگاه Termini، جایی که می توانند از هر دو خط مترو عبور نمایند و به هر منطقه در رم برسند، داشته باشند. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به خرابه های رومی، گشت و گذار و غذا است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ویمینال رم را مرور کنیم.

معرفی هتل ویمینال رم ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل ویمینال رم

این هتل 4 ستاره دارای خدمات تورو بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های فرانسوی، اسپانیایی، روسی، آلمانی، رومانیایی، اوکراینی،ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند، می باشد. همچنین شامل یک کافی شاپ می باشد و یک کافه در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. اینترنت بی سیم رایگان، دستگاه فکس و فتوکپی در دسترس است. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، امکانات ورزشی 24 ساعته، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان در هر روز، امکان استفاده از خدمات تور و بلیط و آسانسور و بالابر، دسترسی به روزنامه ها در لابی و شامل بعضی از اتاق های غیر سیگاری می باشد. ورود به هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل ویمینال رم

این هتل دارای یک کافه می باشد که مهمانان می توانند از نوشیدنی های آن در فضای بسیاز زیبا و چشم اندازی از شهر رم، استفاده نمایند که شامل تراس و مبلمان فضای باز است و همچنین شامل خدمات تفریحی ورزشی دیگری شامل امکانات تناسب اندام می باشد. علاوه بر این امکان استفاده از صبحانه هتل هر روز و از ساعت 7:00 الی 10:00 صبح سرو می گردد که خدمات اتق در ساعات محدود ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق هتل دارای روزنامه رایگان، سیستم گرمایش، ملافه های تمیز، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، میز مطالعه و تلفن می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید و خدمات اتاق نیز در ساعات محدود صورت می گیرد. در صورتی که احتیاج به تخت اضافی داشته باشید با پرداخت هزینه آن مهیا می گردد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ویمینال رم

  • اتاق سینگل : 13 مترمربع مساحت دارند، یک تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان، سیستم گرمایش، صبحانه رایگان برای یک نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل : 19 مترمربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه اینترنت وای فای رایگان، سیستم گرمایش، صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تریپل : 25 مترمربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره و دارای اینترنت وای فای رایگان، سیستم گرمایش، صبحانه رایگان برای سه نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

فاصله بعضی از جاذبه های شهر رم تا این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • ایستگاه ترمینی قطار رم: این ایستگاه در 600 متری هتل واقع شده که با 9 دقیقه پیاده روی به این مرکز می رسید.
  • کلوسئوم: این بنای مشهور 900 متر تا هتل فاصله دارد. با 9 دقیقه سواری به این آمفی تئاتر رومی می رسید. خط مترو نیز شما را تا محل بنا در مدت 11 دقیقه راهنمایی می نماید.
  • رومن فوروم: 900 متر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اتوبوس نیز شما را 33 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • پیازا ناونا: این مکان 8 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 11 دقیقه سواری به آن جا می رسید. خط مترو نیز شما را تا این محل در مدت 15 دقیقه راهنمایی می نماید.
  • فواره های تروی: یک کیلومتر دورتر بوده که با تاکسی تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با پای پیاده بروید، طی این جهت 18 دقیقه طول می کشد.
  • موزه های واتیکان: میدان واتیکان و موزه های آن تا این هتل 4 ستاره، 5 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 17 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 6 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با ترانسفر فرودگاهی 38 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ویمینال رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00184 رم، 31، ویا کسیر بالبو

Via Cesare Balbo, 31, 00184 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 762

به "معرفی هتل ویمینال رم ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ویمینال رم ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید