برطرف محدودیت مشاغل در بعضی ایالات آمریکا تا قبل از 12 اردیبهشت

به گزارش مجله شرقیا، رئیس جمهوری آمریکا برای خلاصی از رکود مالی که کارزار انتخاباتی او را تحت الشعاع قرار داده، از برطرف محدودیت مشاغل در بعضی ایالات تا قبل از 12 اردیبهشت اطلاع داد.

برطرف محدودیت مشاغل در بعضی ایالات آمریکا تا قبل از 12 اردیبهشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که به رونق مالی به عنوان برگ برنده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 نگاه می نماید؛ می گوید طرح خاتمه دادن به تعطیلی مشاغل از بیم شیوع کرونا با اجرا، فاصله کمی دارد و بعضی ایالت ها تا پیش از شروع ماه میلادی می (12 اردیبهشت)، دوباره به پویایی مالی باز خواهند گشت.

وی همچنین از اظهارات قبلی خود مبنی بر اینکه تصمیم گیری در مورد بازگشایی مشاغل و برطرف محدودیت های کرونایی در حیطه اختیارات تام ریاست جمهوری است، تا حدی عقب نشینی کرد و مدعی شد: به فرمانداران ایالتی اجازه می دهم که بر اساس شرایطی که در هر ایالت مناسب می دانند؛ آن را بازگشایی نمایند.

ترامپ همچنین گفت که روز پنجشنبه با فرمانداران 50 ایالت در باب طرح بازگشایی مشاغل، به وسیله ویدئو کنفرانس مصاحبه خواهد نمود.

لازم به ذکر است ترامپ پیشتر خواستار برطرف محدودیت ها در نیمه ماه میلادی آوریل مصادف با عید پاک بود، اما اعتراض فرمانداران ایالتی مانع از تحقق این تصمیم شد.

دیروز سه شنبه نیز، اندرو کومو فرماندار نیویورک- که بیش از سایر ایالات آمریکا از کرونا ضربه دیده- در مصاحبه با سی ان ان، تاکید نمود که صلاح مردم ایالتش را قربانی تصمیم ترامپ نمی نماید.

این اظهارنظر موجب شد تا ترامپ وی را متهم به استقلال طلبی کند حال آنکه ظاهراً اندکی بعد متوجه بحرانی بودن قضیه شد و ترجیح داد دست فرمانداران ایالتی را در باب برطرف یا تداوم محدودیت ها باز بگذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 951

به "برطرف محدودیت مشاغل در بعضی ایالات آمریکا تا قبل از 12 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف محدودیت مشاغل در بعضی ایالات آمریکا تا قبل از 12 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید