رنگرز: اتحادیه جهانی یک طرفه برگزاری جام جهانی در ایران را لغو کرد، مشکل امنیتی نداریم

به گزارش مجله شرقیا، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی کشتی یک طرفه برگزاری جام جهانی در ایران را لغو کرد.

رنگرز: اتحادیه جهانی یک طرفه برگزاری جام جهانی در ایران را لغو کرد، مشکل امنیتی نداریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسن رنگرز امروز در گفتگوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر درباره تصمیم مسئولان اتحادیه جهانی کشتی برای لغو برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در ایران شرح داد: روز گذشته کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در شهر استانبول جلسه گذاشتند و طی نامه ای ضمن تشکر از تلاش های فدراسیون کشتی ایران برای میزبانی، با توجه به یک سری مستنداتی که خودشان ارائه کردند متقاضی تعویض محل برگزاری مسابقات جهانی کشتی شدند.

وی افزود: بعد از این نامه فدراسیون کشتی در ارتباط با عوامل زیربط و داخلی و تعامل با فدراسیون کشتی جهانی در تلاش است تا در خصوص ضرورت برگزاری رقابت ها در تاریخ مقرر در ایران مستنداتی ارائه کند. تیم ملی کشتی ما در اردو است تیم کوبا هم به این جمع اضافه شده است و هر آن چیزی که مقدمات برگزاری ایده آل این رویداد بوده تمهید شده است. بنابراین عدم برگزاری این رقابت ها در ایران و تعویض محل از نظر ما عملا بدون معنی است.

رنگرز شرح داد: هر آن چیزی که مرتبط با مسئولیت و رسالت فدراسیون کشتی ایران بوده محقق شده است و وقتی فدراسیون جهانی کشتی یک طرفه رقابت ها را لغو می کند از این به بعد خارج از اراده و اختیار ما است. به هر حال ما در حال تلاش هستیم و نگرانی ها و دغدغه ها و به نوعی تصورات این عزیزان را به سمت و سوی درست با مستندات هدایت می کنیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در سرانجام گفت: ما هیچ مسئله ای به لحاظ امنیتی و لجستیکی برای برگزاری این مسابقات نداریم. سالن 12 هزار نفری آزادی به بهترین شکل تجهیز شده، جوایز دلاری آماده شده و سه هتل بسیار خوب و ایده آل طبق قوانین جهانی آماده شده و ما این امکان را داریم یکی از باشکوه ترین رقابت های جام جهانی را میزبانی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 586

به "رنگرز: اتحادیه جهانی یک طرفه برگزاری جام جهانی در ایران را لغو کرد، مشکل امنیتی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: اتحادیه جهانی یک طرفه برگزاری جام جهانی در ایران را لغو کرد، مشکل امنیتی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید