زاخارووا: بی بی سی را جریمه کنید

به گزارش مجله شرقیا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد، تنظیم کننده مقررات رسانه ای انگلیس که مرتبا رسانه های روسی را با جریمه تهدید می کند، باید شبکه خبری بی بی سی را به خاطر ایجاد درک منفی از روسیه جریمه کند.

زاخارووا: بی بی سی را جریمه کنید

به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در صفحه فیس بوک خود درباره اینکه چطور شبکه خبری بی بی سی اطلاعات در خصوص روسیه را جمع آوری می کند، شرح داد.

وی گفت: به طور کلی تمامی گزارشاتی که درباره روسیه و از روسیه منتشر می شوند، یک انتخاب دقیق کلمات، عبارات و احساسات هستند به طوری که باید یک درک منفی از واقعیت را به وجود آورند.

زاخارووا افزود: اقدامات محدود کننده، قرنطینه ها و ایزوله سازی شخصی، دارو، لغو مانورها و فن آوری های تشخیص چهره که توسط شبکه بی بی سی گزارش می شوند باید به گونه ای باشند که درک از روسیه به عنوان بخشی از واقعیت جهان مشترک با داشته ها و نداشته ها، سنت ها و ویژگی ها و مسائل و دستاوردهایش را رد کند.

وی شرح داد: تنظیم کننده مقررات رسانه ای انگلیسی خیلی تمایل دارد رسانه های روسی را به خاطر اخبار غیرمتعادل جریمه یا تهدید کند. چه زمانی این مساله در خصوص شبکه خبری بی بی سی نیز اعمال می شود؟

زاخارووا تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده که ارزیابی درباره این ملاحظه انجام شود. هیچ رحم و شفقتی وجود ندارد تنها قوانین باید اجرا شوند.

به همین دلیل زاخارووا از شبکه خبری بی بی سی خواست تا اخبار بیشتری درباره انگلیس منتشر کند.

وی گفت: خجالت نکشید. شما مسائلی دارید که باید آنها را بیان کنید.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 965

به "زاخارووا: بی بی سی را جریمه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاخارووا: بی بی سی را جریمه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید