سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S22 را رسما اعلام نمود

به گزارش مجله شرقیا، چند روز قبل سامسونگ اظهار داشت که گوشی های سری گلکسی S22 در ماه فوریه از راه می رسند حالا این شرکت بالاخره تاریخ دقیق معرفی این گوشی را اعلام نموده است. سامسونگ شایعه هایی مبنی بر معرفی این گوشی ها در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) را تأیید نموده و قرار است سری S22 در ساعت 18:30 به وقت ایران معرفی شوند. در پوستر این رویداد هم شاهد یک S بزرگ هستیم که در جعبه شیشه ای قرار گرفته است.

سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S22 را رسما اعلام نمود

در این رویداد سامسونگ از سه گوشی گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا رونمایی خواهد نمود. تمام جزئیات این گوشی ها لو رفته و بر اساس گزارش های منتشر شده، در کنار آن ها باید انتظار معرفی تبلت های سری گلکسی تب S8 را هم داشته باشیم که این سه تبلت با اسنپدراگون 8 نسل 1 از راه می رسند.

سه مدل S22 به ترتیب با نمایشگرهای 6.1، 6.5 و 6.8 اینچی راهی بازار می شوند. در این میان طراحی مدل های استاندارد و پلاس تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارند ولی سامسونگ برای طراحی اولترا وقت زیادی را صرف نموده است. به عنوان مثال از ویژگی های ظاهری شاخص این گوشی می توانیم به ماژول دوربین مجذوب کننده آن اشاره کنیم که حالا تمام دوربین ها به طور جداگانه روی پنل پشتی قرار گرفته اند. بعلاوه مانند گوشی های سری نوت، مدل اولترا دارای جایگاه مخصوص قلم S Pen است.

به نظر شما آیا گوشی های سری S22 با استقبال بیشتری نسبت به نسل قبلی روبه رو می شوند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2026

به "سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S22 را رسما اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S22 را رسما اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید