سفرای تازه سوئیس، انگلیس و بلاروس رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

به گزارش مجله شرقیا، سفرای نو انگلیس، سوئیس، بلاروس، سریلانکا و اتریش امروز رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم وزیر امور خارجه کردند و سفیر هلند هم در سرانجام ماموریتش با امیرعبداللهیان خداحافظی کرد.

سفرای تازه سوئیس، انگلیس و بلاروس رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفرای تازه انگلیس، سوئیس، بلاروس، سریلانکا و اتریش امروز (چهارشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم وزیر امور خارجه کردند و سفیر هلند هم در سرانجام ماموریتش با امیرعبداللهیان خداحافظی کرد.

براساس این گزارش، سایمون شرکلیف سفیر تازه انگلیس در تهران امروز با حضور در محل وزارت امور خارجه و در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

کریستین دوسی سفیر تازه سوئیس در جمهوری اسلامی ایران هم امروز (چهارشنبه) در شروع ماموریت خود با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

دمیتری کالتسوف سفیر تازه جمهوری بلاروس هم دیگر سفیر خارجی بود که در شروع ماموریتش با حسین امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

گونیا مالیماگه ویپولاتیجا ویشوانات آپونسو سفیر تازه جمهوری دموکراتیک سوسیالیستی سریلانکا هم در شروع ماموریت دیپلماتیک خود در کشورمان ضمن دیدار با امیرعبداللهیان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

ولف دیتریش هایم سفیر جمهوری اتریش در جمهوری اسلامی ایران هم در شروع ماموریت دیپلماتیک خود امروز در محل وزارت امور خارجه حضور یافت و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کرد.

ژاک لوئی ورنرپ سفیر پادشاهی هلند هم در سرانجام ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با امیرعبداللهیان دیدار و خداحافظی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1792

به "سفرای تازه سوئیس، انگلیس و بلاروس رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای تازه سوئیس، انگلیس و بلاروس رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید