سونی گوشی Xperia 1 II را با قیمت سرسام آور 1200 دلار عرضه می کند

به گزارش مجله شرقیا، شرکت سونی در تاریخ 5 اسفند 1398 از پرچمدار جدید خود با نام Xperia 1 II رونمایی کرد، اما ژاپنی ها هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت این محصول منتشر نکردند. حال امروز شرکت سونی اعلام کرده است که قصد دارد تا پرچمدار Xperia 1 II را در تاریخ 3 مرداد با قیمت سرسام آور 1200 دلار در بازار کشور آمریکا عرضه کند.

سونی گوشی Xperia 1 II را با قیمت سرسام آور 1200 دلار عرضه می کند

سیاست های اشتباه بخش موبایل شرکت سونی باعث کاهش شدید فروش محصولات این شرکت در بازار دنیای شده است. حال به نظر می رسد که ژاپنی ها طبق معمول از اشتباه خود در نگرفته و قصد دارند تا پرچمدار خود را با قیمتی بالاتر از آیفون آیفون 11 پرو به بازار عرضه کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت ژاپنی، پرچمدار Xperia 1 II از دو ماه آینده با قیمت نجومی 1200 دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

پرچمدار Xperia 1 II شرکت سونی با قیمت 1200 دلار در کنار پرچمداران گلکسی اس 20 سامسونگ و آیفون 11 اپل قرار می گیرد و این موضوع رقابت را برای ژاپنی ها بسیار سخت می کند، زیرا این روزها کمتر کسی گوشی های سری اکسپریا نوکیا را به پرچمداران سامسونگ و اپل ترجیح می دهد.

شرکت سونی تصمیم گرفته تا برای تشویق کاربران به کسانی که گوشی Xperia 1 II را پیش خرید می کنند یک عدد هدفون بیسیم نویز کنسلینگ WF-1000XM3 را به عنوان هدیه تقدیم کند، اما همچنان این هدیه قیمت نجومی 1200 دلاری Xperia 1 II را توجیه نمی کند.

دوربین پرچمدار Xperia 1 II به فناوری های بسیار جالبی مجهز شده است، به طور مثال این گوشی اولین اسمارت فون در دنیا خواهد بود که می تواند عکاسی با تصاویر متوالی را با سرعتی در حد 20 فریم بر ثانیه به همراه فوکوس ترکینگ، پیاده کند؛ این بدان معناست که همه تصاویری که با این گوشی عکاسی می شوند در حالت burst ثبت شده اند. شاید یکی از دلایل برچسب قیمت نجومی این محصول امکانات ویژه دوربین آن باشد.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1021

به "سونی گوشی Xperia 1 II را با قیمت سرسام آور 1200 دلار عرضه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی گوشی Xperia 1 II را با قیمت سرسام آور 1200 دلار عرضه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید