سیگار کشیدن هواداران کار دست پرسپولیس داد، جریمه استقلال به دلیل ارسال لیست با تأخیر

به گزارش مجله شرقیا، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، آبی ها و قرمزها پایتخت را به ترتیب به دلیل تخلف هواداران و تأخیر مدیرانش جریمه نقدی کرد.

سیگار کشیدن هواداران کار دست پرسپولیس داد، جریمه استقلال به دلیل ارسال لیست با تأخیر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت AFC، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا احکام انضباطی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به دلیل تخلفات شان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس طبق بند اساسنامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به دلیل استعمال دخانیات (سیگار) توسط هوادارانش در ورزشگاه آزادی در جریان بازی برابر الریان قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت 3 هزار دلار آمریکا محکوم شد. AFC با هشدار به باشگاه پرسپولیس در خصوص مجازات های سنگین تر در خصوص تکرار این تخلف از سوی هوادارانش، برای پرداخت این جریمه نقدی 30 روز مهلت تعیین کرده است.

در همین حال باشگاه استقلال نیز به دلیل تأخیر 10 دقیقه ای در ارسال لیست بازیکنانش برای بازی خارج از خانه برابر لوکوموتیو تاشکند در مرحله لیگ قهرمانان آسیا، طبق بند 26 اساسنامه انضباطی AFC به پرداخت هزار دلار آمریکا محکوم شده و برای پرداخت این جریمه نقدی 30 روز مهلت دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 812

به "سیگار کشیدن هواداران کار دست پرسپولیس داد، جریمه استقلال به دلیل ارسال لیست با تأخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگار کشیدن هواداران کار دست پرسپولیس داد، جریمه استقلال به دلیل ارسال لیست با تأخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید