بازسازی منزل: آغاز فصل دوم بازسازی بنای تاریخی امامزاده عباس خمین

به گزارش مجله شرقیا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، آغاز فصل دوم بازسازی بنای تاریخی امامزاده عباس خمین صورت گرفت.

بازسازی منزل: آغاز فصل دوم بازسازی بنای تاریخی امامزاده عباس خمین

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی مشهدی با اشاره به اینکه اعتبار پیش بینی شده برای این دوره از بازسازی 500 میلیون ریال است، گفت: استحکام بخشی پی دیوارها، دیوار چینی و بازسازی قسمتهای آسیب دیده از برنامه ها و اقدامات این دوره از بازسازی خواهد بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین با اشاره به اینکه فاز اول بازسازی این بنای تاریخی در آبان سال گذشته صورت گرفته، گفت: در مرحله گذشته، عملیات آواربرداری جانبی حدود 200 تن نخاله انجام شد و بعلاوه عملیات استحکام بخشی پی و دیوار چینی به مساحت 150 متر مربع اجرا شد.

مشهدی اضافه نمود: با توجه به گذر زمان و خشتی بودن این بنای تاریخی و مذهبی و وجود رطوبت در زمینهای کشاورزی مجاور بنا، احتیاج است پی های ساختمان استحکام بخشی و نمای آن بهسازی و بازسازی گردد.

او یاد آور شد: بنای تاریخی امامزاده عباس خمین مربوط به دوره صفویه در تاریخ 85/8/27 به شماره 16444 در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2065

به "بازسازی منزل: آغاز فصل دوم بازسازی بنای تاریخی امامزاده عباس خمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: آغاز فصل دوم بازسازی بنای تاریخی امامزاده عباس خمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید