شش روز اخراج ستاره جنجالی به خاطر یک لایک!

به گزارش مجله شرقیا، پاتریس اورا در شب حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم پارک دو پرنس حضور داشت و از لحظه خوشحالی خود در آن بازی کلیپی منتشر کرد که به مذاق مسئولان تیم سابقش خوش نیامد و آنها را برآن داشت که از او به نهادهای مختلف شکایت نمایند. رابیو هم به تلافی بی مهری هایی که در حقش شده است، آن کلیپ را لایک کرد.

شش روز اخراج ستاره جنجالی به خاطر یک لایک!

خبرنگاران- آدرین رابیو، ستاره جنجالی و جدایی طلب پی اس جی برای مدت شش روز از این باشگاه اخراج شد.

ورزش سه نوشت: جنگ بین آدرین رابیو و سران پی اس جی وارد مراحل تازه ای شده است. رابیو تقریبا بیشتر فصل را به دور از تیم اصلی و به صورت انفرادی تمرین نموده چرا که از تمدید قرارداد خودداری نموده است و قصد جدایی دارد. همین قضیه خشم مسئولان پی اس جی را به دنبال داشته و او حق تمرین با تیم اول و حتی حضور در رختکن را هم ندارد.

طبق ادعای رادیو مونته کارلو، اخیرا به رابیو اعلام شده است که شش روز حق حضور در باشگاه را هم ندارد. علت نیز لایک او به پست ویدیوئی پاتریس اورا پس از شکست خانگی پی اس جی برابر یونایتد بر می گردد. اورا از حذف پی اس جی در لیگ قهرمانان راضی بود و رابیو هم پست او را لایک نموده بود.

پاتریس اورا در شب حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم پارک دو پرنس حضور داشت و از لحظه راضیی خود در آن بازی کلیپی منتشر کرد که به مذاق مسئولان تیم سابقش خوش نیامد و آنها را برآن داشت که از او به نهادهای مختلف شکایت نمایند. رابیو هم به تلافی بی مهری هایی که در حقش شده است، آن کلیپ را لایک کرد.

در پیغام باشگاه آمده است: شما تا زمانی که با باشگاه قرارداد دارید، باید وفاداری خود را حفظ نموده و از انجام کارهایی که به انسجام و آرامش تیم ضربه می زند، خودداری کنید.

رابیو پیش از این 30 هزار یورو نیز به خاطر تاخیر در حضور در تمرینات جریمه شده بود. در خصوص مقصد بعدی او شایعات زیادی شنیده می گردد؛ از جمله اینکه با رئال مادرید به توافق شفاهی رسیده است.

همچنین پس از شکست تلخ پی اس جی مقابل منچستریونایتد عکسی از رابیو در یک باشگاه شبانه در پاریس به تصویر کشیده شد که عصبانیت طرفداران PSG را به دنبال داشت و حرکت او واکنش باشگاه را نیز در پی داشت. آنترو هنریک، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن این رفتار رابیو را غیر قابل قبول خواند و به او یادآور شد که تا انتها فصل با این باشگاه قرارداد دارد.

هنریک در این باره گفته بود: این نوع رفتار، این کنار گذاشتن همه اصول حرفه ای و بی احترامی به باشگاه ، هم تیمی ها و طرفداران برای من واقعا غیر قابل قبول است. می خواهم این نکته را یادآوری کنم که رابیو تا روز 30 ژوئن بازیکن باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود.

منبع: زندگی امروز
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 186

به "شش روز اخراج ستاره جنجالی به خاطر یک لایک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش روز اخراج ستاره جنجالی به خاطر یک لایک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید