صادقی: اولین گل لیگ رجحان ام را به مادرم تقدیم می کنم، امیدوارم تارتار از نفت مسجدسلیمان نرود

به گزارش مجله شرقیا، صادق صادقی، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که سرمربی این تیم، نفتی ها را ترک نکند.

صادقی: اولین گل لیگ رجحان ام را به مادرم تقدیم می کنم، امیدوارم تارتار از نفت مسجدسلیمان نرود

صادق صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: ما هدفی جز دریافت سه امتیاز نداشتیم و از ابتدای بازی به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ برتر بودیم. با اینکه دو بار از حریف عقب افتادیم، اما هیچ وقت ناامید نشدیم و در نهایت با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم، سه امتیاز مهمی را آنهم در خارج از خانه گرفتیم. پیکان تیم خوبی است، اما پیروزی در تهران نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارد.

وی که در این بازی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند، توضیح داد: خیلی خرسندم که گل زدم. این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود. این اولین گلی بود که در لیگ برتر زدم و آن را به مادرم تقدیم می کنم. امیدوارم روح پدرم هم شاد باشد و می دانم که او هم برایم دعا می نماید.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره مسائل اقتصادی این باشگاه اظهار داشت: وزارت نفت اعلام نموده است که نمی تواند به تیم ما، صنعت نفت و پارس جنوبی پول بدهد. نمی دانم این مسائل چگونه رفع خواهد شد. اگر درصد کوچکی از این اقتصاد قوی را که در جنوب وجود دارد، در اختیار تیم ما قرار دهند، قطعاً مسائل اقتصادی ما نیز رفع خواهد شد. مسجدسلیمان هیچ امکاناتی ندارد که مردم را خرسند و سرگرم کند. مردم اینجا تفریحی جز فوتبال ندارند و امیدوارم وزارت نفت مسائل اقتصادی تیم ما را حل نماید.

صادقی در خصوص استعفای مهدی تارتار از راهنمایی نفت مسجدسلیمان به خبرنگاران گفت: تارتار قبلاً گفته بود که اگر مسائل رفع نشود، تیم را ترک می نماید. امیدوارم نفت مسجدسلیمان از این مسائل آسیب نبیند. حیف است تیم ما بابت مسائل اقتصادی به هم بریزد و امیدوارم تارتار از نفت نرود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 462

به "صادقی: اولین گل لیگ رجحان ام را به مادرم تقدیم می کنم، امیدوارم تارتار از نفت مسجدسلیمان نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: اولین گل لیگ رجحان ام را به مادرم تقدیم می کنم، امیدوارم تارتار از نفت مسجدسلیمان نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید