صدور ویزا برای سفر شهروندان پنج کشور به کردستان عراق ممنوع شد

به گزارش مجله شرقیا، براساس اطلاعیه جدید وزارت کشور اقلیم کردستان عراق، از هفتم اسفند برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، صدور ویزا سفر شهروندان پنج کشورهای تایلند، کره جنوبی، ژاپن، ایتالیا و سنگاپور به حالت تعلیق درآمد.

صدور ویزا برای سفر شهروندان پنج کشور به کردستان عراق ممنوع شد

از سفر با کانادا تور لحظه آخری لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

جریان از چه قرار هست؟

در بیانیه وزارت کشور اقلیم کردستان آمده که ورود مسافر از این کشورها برای اطمینان از آلودگی به ویروس کرونا ممنوع شده است. مقام های اقلیم کردستان عراق در همین حال از سفر شهفرایندان خود به این کشورها جلوگیری می نمایند. همچنین، از شهفرایندان اقلیم که از اول ژانویه 2020 به این کشورها سفر نموده اند، آزمایش های سخت پزشکی در فرودگاه ها انجام می گردد و سپس برای 14 روز به قرنطینه می فرایند تا از ایمنی آنان در برابر ویروس کرونا اطمینان حاصل گردد. بر این اساس، وزارت امور خارجه عراق تصمیم مشابهی مبنی بر توقف صدور ویزا به شهفرایندان چین، ایران، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، ایتالیا و سنگاپور صادر کرد. مقام های عراقی روز دوشنبه از ثبت نخستین آلودگی به ویروس جدید کرونا در نجف خبر داده بودند. عراق همچنین روز گذشته تایید کرد که چهار عضو خانواده ای در استان کرکوک به ویروسی کرونا آلوده شده اند.

منبع: ایرنا

منبع: همگردی
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 721

به "صدور ویزا برای سفر شهروندان پنج کشور به کردستان عراق ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ویزا برای سفر شهروندان پنج کشور به کردستان عراق ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید